تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37321.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رینگتون رسمی گلکسی اس 9 در تازه ترین آگهی سامسونگ [تماشا کنید]

از زمان عرضه نخستین موبایل سری گلکسی سامسونگ در سال 2011، رینگتون «Over the Horizon» به صورت پیش فرض به هنگام تماس با این موبایل ها پخش می شد. این ملودی به صورت سالانه دائماً ...

از زمان عرضه نخستین موبایل سری گلکسی سامسونگ در سال 2011، رینگتون «Over the - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Horizon» به صورت پیش فرض به هنگام تماس با این موبایل ها پخش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می شد. این ملودی به صورت سالانه دائماً به روزرسانی شده تا نه تنها تازگی خود را حفظ کند، بلکه نشانه ای باشد از تغییراتی که در کهکشانی های تازه سامسونگ به وجود می آیند.

حالا این به روزرسانی یکبار دیگر در پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ صورت گرفته و در حالی که یک هفته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با رونمایی رسمی موبایل های این خانواده فاصله داریم، سامسونگ نسخه جدید Over the Horizon را در تیزر تبلیغاتی تازه اش منتشر کرده.

در حالی که نسخه سال گذشته Over the Horizon نوعی حس و حال «جاز» در خود داشت، نسخه مخصوص امسال بیشتر به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سمفونی های کلاسیک شبیه است. سامسونگ می گوید این موزیک تازه قرار است کاربران را فارغ از سن و سالشان و سلایقی که در موسیقی دارند، ریلکس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کند.

سامسونگ در ورژن 2018 رینگتون خود از مجموعه سازهای مختلفی مانند پیانو و ویولن بهره گرفته و نوازنده موزیک نیز پیتر جانسون ایسلندی است. در نهایت ناگفته نماند که موبایل های گلکسی اس 9 و اس 9 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پلاس سامسونگ در روز 25 فوریه (ششم اسفندماه) و درست پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone