🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37289.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر رسمی هوآوی P20 و P20 Pro فاش شد

ساعاتی پیش تصاویر رسمی دو اسمارت فون P20 و P20 Pro هوآوی پیش از برگزاری کنفرانس این شرکت در نمایشگاه MWC فاش شد. هر دو دیوایس در قسمت جلو دارای طراحی نسبتا مشابهی هستند؛ دارای ...

ساعاتی پیش تصاویر رسمی دو اسمارت فون P20 و P20 Pro هوآوی پیش از برگزاری کنفرانس این شرکت در نمایشگاه MWC فاش شد. هر دو دیوایس در قسمت جلو دارای طراحی نسبتا مشابهی هستند؛ دارای نمایشگر تقریبا بدون حاشیه بوده و در قسمت بالای صفحه شان یک فرورفتگی به چشم می خورد که بدون شک از آیفون X الگوبرداری شده است.

با این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - وجود، هنوز هیچ تصویری از پشت بدنه این دو دیوایس منتشر نشده. بنابراین مشخص نیست که شایعه دوربین سه گانه برای این دو دیوایس صحت دارد یا خیر. اما چیزی که از این دو تصویر برداشت می شود این است که هوآوی P20 و P20 Pro تفاوت های کاملا مشخصی با یکدیگر دارند.

هوآوی P20 که تصویر آن را در ابتدای خبر مشاهده می کنید، دارای یک دکمه فیزیکی زیر نمایشگر است که احتمالا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به عنوان حسگر اثر انگشت نیز کاربرد داشته باشد. اما چنین چیزی را در P20 Pro مشاهده نمی کنید که می تواند به این معنا باشد که هوآوی سنسور اثر انگشت را به پشت بدنه منتقل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرده است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
هوآوی P20 Pro

اما به غیر از این موضوع، از دو تصویر لو رفته چیز بیشتری نمی توان برداشت کرد و هوآوی نیز جزئیاتی در مورد این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دو اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار نداده است. البته بعضی شایعات حاکی از آنند که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مدل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - P20 ممکن است در تاریخ ۲۷ مارس امسال «رونمایی» یا در بازار «عرضه شود».

همچنین در شایعه ای دیگر ذکر شده که مدل P20 دارای بدنه شیشه ای دوگانه (جلو و پشت دستگاه) خواهد بود و احتمالا این موضوع برای P20 Pro هم صادق باشد. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خوشبختانه صحت یا نادرستی این شایعات ساعاتی دیگر با برگزاری کنفرانس هوآوی در نمایشگاه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - MWC مشخص خواهد شد.

اخبار تکمیلی کنفرانس هوآوی که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز برگزار می شود را می توانید در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دیجیاتو دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone