تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37312.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به نظر خریداران هواوی میت 10 در دیجی کالا

در گذشته وقتی می خواستیم محصولی خریداری کنیم از دوست و آشنا در مورد کیفیت آن پرس و جو می کردیم. اما حالا همه چیز دیجیتالی شده و در دوران فروشگاه های آنلاین، برای بررسی ...

در گذشته وقتی می خواستیم محصولی خریداری کنیم از دوست و آشنا در مورد کیفیت آن پرس و جو می کردیم. اما حالا همه چیز دیجیتالی شده و - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در دوران فروشگاه های آنلاین، برای بررسی کیفیت محصولات هم به بخش نظرات خریداران دیگر در صفحه - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فروش همان محصول مراجعه می کنیم.

آمار های اخیر نشان می دهد ۹۲ درصد کاربران به بازخورد - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و امتیازهای ثبت شده در فروشگاه های آنلاین اهمیت می دهند، در حالی که این میزان در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۸ درصد بوده است. در ادامه به برخی از آمارهای جالب در مورد سیستم نظردهی فروشگاه های آنلاین اشاره می کنیم.

  • ۶۳ درصد کاربران ترجیح می - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دهند از وبسایت هایی خرید کننده که امکان امتیازدهی و نظردهی عمومی در مورد کالا ها را داشته باشند.
  • ۸۸ - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - درصد کاربران به نظرهای ثبت شده در فروشگاه های آنلاین، به اندازه توصیه - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نزدیکان و آشنایان خود اطمینان دارند.
  • خریداران در فروشگاه های آنلاین ۱۲ برابر بیشتر از توضیحات خود تولید کننده اطمینان دارند.
  • وجود بازخورد آنلاین میزان فروش را تا ۱۸ درصد افزایش می دهد.
  • به طور متوسط ۷۵ درصد بازخورد موجود در فروشگاه های آنلاین مثبت هستند.
  • ۸۰ درصد کاربران انصراف - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از خرید پس از مطالعه نظرات منفی را تجربه کرده اند.

با توجه به اینکه بازخورد فروشگاه های آنلاین جای پرس و جو های سنتی را گرفته، تصمیم داریم - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در این مطلب - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نگاهی داشته باشیم به بازخورد و نظرات ثبت شده در مورد میت 10 که جدیدترین پرچمدار ساخته شده به دست هواوی به حساب می آید. پیش از این در بررسی کامل میت 10 مشاهده کردید که این تلفن هوشمند یکی از قوی ترین - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پرچمداران امسال به حساب می آید و یک قابلیت کاملاً متمایز هم دارد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

میت 10 اولین تلفن - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هوشمند جهان است که واحد پردازش عصبی دارد. فبلت جدید هواوی به لطف این قابلیت می تواند توان پردازش دستگاه را به شکل بهینه بر اساس نیازهای شما تنظیم کند، از کند شدن محصول در - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دراز مدت جلوگیری نماید یا با تشخیص سوژه به شکل خودکار، بهترین - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تنظیمات را برای دوربین - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اعمال کند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین و پر بازدید ترین سایت - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ایرانی به حساب می آید، در نتیجه منبع خوبی است که امکان می دهد با استفاده از آن میزان رضایت خریداران و عملکرد پرچمدار جدید هواوی را در بازار بررسی کنیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خریداران چه می گویند؟

اولین نظر به کاربری اختصاص دارد که یکراست - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سراغ اصل مطلب رفته و به یکی از مهم ترین مزیت های میت - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 10 اشاره کرده است (برای مشاهده در اندازه بزرگتر می توانید روی تصویر - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کلیک کنید).

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این کاربر می گوید به راحتی با هر شارژ تا ۲۴ ساعت از - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - میت 10 استفاده می کند، حتی اگر اتصال وای فای و دیتا تمام مدت برقرار باشد. همانطور که در مطلب بهترین گوشی های سال ۲۰۱۷ - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به انتخاب دیجیاتو هم اشاره کرده بودیم، اگر عمر باتری برای شما اهمیت داشته باشد در حال حاضر فبلت های جدید هواوی - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از بهترین گزینه های موجود در بازار هستند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

کاربر بعدی ضمن ابراز خوشحالی از هدایایی که دیجی کالا همراه با این تلفن هوشمند ارائه می کند، برخی مزایای دستگاه را بر شمرده است (در حال حاضر میت 10 توسط دیجی کالا با ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول عرضه می شود).

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این خریدار میت 10 می گوید پرچمدار جدید هواوی دوربین، اسپیکر و باتری خوبی دارد و کیفیت صفحه نمایش دستگاه هم برای راضی کردن کاربران مناسب است. این خریدار ایراد میت 10 را در خسته کننده بودن و آیکون های بزرگ رابط کاربری دستگاه می داند.

خریدار بعدی هم مواردی مثل اسپیکر، باتری، سرعت شارژ، کیفیت دوربین، قدرت پردازنده و اندروید ۸ را از نقاط قوت فبلت جدید هواوی می داند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این خریدار در - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عین حال اعتقاد دارد کیفیت صفحه نمایش IPS میت 10 به خوبی پنل OLED رقبایی مثل آیفون ۱۰ (بررسی دیجیاتو) یا گلکسی نوت ۸ (بررسی دیجیاتو) نیست. در مقایسه با رقبا، دوربین سلفی و عدم مقاومت در برابر آب هم از دیگر نقاط ضعف فبلت جدید هواوی هستند، اما این خریدار در مجموع اعتقاد دارد ارزش خرید میت 10 با توجه به قیمت آن کاملاً بالاست.

خریدار بعدی هم به - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ارزش خرید بالای میت 10 اشاره کرده و می گوید این محصول نسبت به قیمت پرداختی - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یکی از بهترین گزینه های - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - موجود در بازار است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این کاربر - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ضمناً رنگ مشکی میت 10 را خریداری کرده و اعتقاد دارد این نسخه از مدل قهوه ای زیباتر است. اما شک نکنید که مدل قهوه ای هم یکی از خاص ترین رنگ های بازار موبایل را دارد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این کاربر همچنین به وزن بالای دستگاه اشاره می کند، اما اعتقاد دارد این موضوع با توجه به ابعاد میت 10 منطقی است. فبلت ۵.۹ اینچی هواوی ۱۸۶ گرم وزن دارد و از این نظر جایی بین نوت ۸ و آیفون ۱۰ قرار می گیرد.

کاربر بعدی اعتقاد دارد امتیاز آزمایشگاه DxOMark به دوربین میت 10 کمی از واقعیت بالا تر است، اما در مجموع - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خرید آن را پیشنهاد می کند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

دوربین نسخه پرو که با میت 10 تفاوتی هم ندارد، در بررسی های سایت معتبر DxOMark بین موبایل های موجود در بازار، با اختلاف تنها ۱ امتیاز رتبه سوم را به دست آورده است و از نظر امتیاز با آیفون ۱۰ برابر است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

خریدار بعدی نیز از اینکه میت 10 در دیجی - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کالا همراه با هدیه عرضه می شود خرسند است. وی می گوید طراحی ظاهری دستگاه چشم نواز است و کیفیت صفحه نمایش HDR محصول نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این کاربر ضمناً بر - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اساس تجربه شخصی خود متوجه شده که باتری غول آسای میت 10 با وجود ظرفیت بالایی - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که دارد، بسیار سریع شارژ می شود. ما - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هم در مدت بررسی این محصول چیزی غیر از این مشاهده نکردیم. به لطف فناوری «سوپر - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شارژ» هواوی، یک شارژ ۳۰ دقیقه ای برای پر - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شدن تقریباً ۶۰ درصد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه کفایت می کند.

عمر - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باتری و قدرت پردازش از مزیت های مورد تاکید خریداران میت 10 است

بر اساس بررسی های انجام گرفته، شارژ کامل باتری - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - میت 10 هم به تنها ۱۰۰ دقیقه زمان احتیاج دارد، یعنی تقریبا برابر با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی نوت ۸ (بررسی دیجیاتو)، در حالی برای مثال این مقدار برای باتری ۲۶۹۱ میلی آمپر ساعتی آیفون ۸ پلاس، ۱۷۸ دقیقه است.

ناگفته نماند که از نظر این کاربر عمده ترین ایراد دستگاه به عدم مقاومت بالا در برابر آب باز می گردد. دریافت گواهی - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - IP53 توسط میت 10 نشان می دهد این تلفن هوشمند در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است، اما غوطه ور شدن در آب می تواند عملکرد دستگاه را دچار مشکل کند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

جالب اینکه خریدار بعدی به تازگی میت 10 را سفارش داده و هنوز دریافت نکرده است، اما با این وجود، با توجه به تجربه کاربری خوبی که در نسل های قبلی از جمله میت 7، 8 و 9 داشته است، خرید پرچمدار جدید را هم به کاربران توصیه می کند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اما در عین حال بر اساس تجربه این کاربر، سرعت انتشار بروزرسانی های نرم افزاری توسط هواوی به خوبی رقبایی مثل اپل یا سامسونگ نیست.

کاربر بعدی اعتقاد دارد پس از تحقیق بسیار میت 10 را انتخاب کرده و خرید آن را هم پیشنهاد می کند. طراحی زیبا، عمر باتری، کیفیت اسپیکر، عملکرد دوربین و کیفیت صفحه نمایش از مواردی هستند که در این بازخورد هم به عنوان نقاط قوت دستگاه مورد اشاره قرار دارند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این کاربر به لیز بودن بدنه میت 10 اشاره می کند. هرچند لمس شیشه نسبت به فلز حس بهتری دارد، اما تقریباً همه موبایل های شیشه ای لیز هستند و احتمال سُر خوردن آنها هم بیشتر است. هواوی برای رفع این نگرانی یک قاب محافظ داخل بسته بندی میت 10 قرار داده که استفاده کردن از آن را توصیه می کنیم. نکته منفی دیگری که به نظر این کاربر رسیده هم عدم مقاومت دستگاه در برابر آب است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در نهایت به نظر کاربری می رسیم که تجربه ۲ ماه استفاده از میت 10 را به اشتراک گذاشته است. این کاربر می گوید از پرچمداران تولید کنندگان دیگر هم استفاده کرده و اعتقاد دارد فبلت جدید هواوی از هر حیث عالی است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این کاربر علاوه بر باتری، نمایشگر HDR و توان پردازش دستگاه، به نکات ریز تری هم اشاره کرده - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است، از جمله اینکه میت 10 بر - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خلاف اکثر محصولات اخیر از جمله پرچمداران سامسونگ فرستنده مادون قرمز دارد و به راحتی می توانید آن را به شکل ریموت برای کنترل لوازم صوتی تصویری در - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - منزل مورد استفاده قرار دهید. سرعت حسگر اثر انگشت هم که چندبار در نظرات قبلی اشاره شده بود بار دیگر در بازخورد این کاربر به چشم می خورد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

میت 10 در مجموع موفق شده از آرای ۵۲۹ کاربر امتیاز ۳.۸ از ۵ را کسب کند که با امتیاز گلکسی نوت ۸ برابر است و از امتیاز ۳.۴ که توسط آیفون ۱۰ کسب شده بالاتر قرار می گیرد. برای مقایسه باید توجه داشت که در حال حاضر آیفون ۱۰ توسط دیجی کالا با قیمت پایه - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به فروش می رسد و گلکسی نوت ۸، ۴ میلیون - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و ۹۴ هزار تومان قیمت دارد، اما هواوی قیمت ۲ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان را برای فبلت جدید خود در نظر گرفته است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

با توجه به قیمت - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فروش، امکانات دستگاه و بازخوردهای موجود، تردیدی وجود ندارد که فبلت جدید هواوی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است و یکی از رقبای جذاب و جدی موجود در بازار موبایل به حساب می آید. آیا میت 10 با این قیمت و امکانات می تواند پرچمدار مورد انتخاب شما باشد؟

ناگفته نماند که شرکت هواوی از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی, میت 10 را همراه با شرایط ویژه ای به فروش - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می رساند. - تعمیرات یخچال دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برای آشنایی با کمپین عیدِ دیدنیِ هواوی این مطلب را مطالعه فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ جسارتا شهرک فرهنگیان بستان آباد سرویس کار یخچال دوو دارید؟
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر بستان آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone