🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34470.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پشتیبانی از اپلیکیشن Inbox را متوقف خواهد کرد

اگر با تلفن هوشمندتان به مدیریت ایمیل ها می پردازید، حتماً نام اپلیکیشن «Inbox» گوگل را شنیده اید؛ نرم افزاری که شرکت ساکن مانتین ویو چهار سال پیش به عنوان مکملی برای Gmail منتشر کرد. ...

اگر با تلفن هوشمندتان به مدیریت ایمیل ها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می پردازید، حتماً نام اپلیکیشن «Inbox» گوگل را شنیده اید؛ نرم افزاری که شرکت ساکن مانتین ویو چهار سال پیش به عنوان مکملی برای Gmail منتشر کرد.

حالا گوگل خبر می دهد که اپلیکیشن مورد بحث به پایان عمر خود رسیده و در آینده از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دسترس کاربران خارج خواهد شد. البته تاریخی که برای حذف نرم افزار اینباکس از سرویس گوگل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته شده، ماه مارس سال 2019 (اسفند امسال) بوده و کاربران اپ مذکور تا آن زمان می توانند به استفاده از امکانات Inbox ادامه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دهند.

Inbox آزمایشگاه قابلیت های جدیدی بود که بعداً به نرم افزار Gmail راه پیدا می کردند

اپلیکیشن اینباکس ایده های جالب و کاربردی زیادی را به دنیای ایمیل آورد و به نوعی آزمایشگاه قابلیت های جدیدی بود که بعداً به نرم افزار Gmail راه پیدا می کردند. از جمله کارکردهای جالب Inbox قابلیت Snoozing برای ایمیل هاست - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عملکردی مشابه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - «چرت زدن» در ساعت را داشته و پس از چند دقیقه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دوباره مشاهده ایمیل دریافتی جدید را به کاربر یادآوری می کند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

ویژگی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Bundling هم از جمله قابلیت های کاربردی اینباکس است که ایمیل های مشابه را در یک گروه دسته بندی کرده و دسترسی به آنها را برای کاربر آسان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می کند. - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چنین کاربردهایی باعث شد اپلیکیشن Inbox در میان کاربران به محبوبیت برسد و به آنها اجازه دهد از طریق یک نرم افزار رسمی، بسیاری از عملکردهای آزمایشی را در اختیار داشته باشند.

با این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حال به دلیل وجود نرم افزار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Gmail و کاهش دوباره - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کاری، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گوگل اظهار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - داشته که تمام قابلیت های کلیدی Inbox را به جیمیل می آورد و سپس پشتیبانی از اینباکس را متوقف خواهد کرد.

لازم به ذکر است که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اعضای تیم توسعه Inbox که پیش از این نیز همکاری تنگاتنگی با تیم Gmail داشتند، به این گروه ملحق شده و فعالیت خود را در چارچوب نرم افزار اصلی ایمیل گوگل ادامه خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone