🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34478.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تولید آیفون‌‌های 10 ، SE و 6 اس متوقف می‌شود

شرکت اپل هر ساله پس از معرفی آیفون‌های جدیدش، سعی می‌کند قیمت تلفن‌های هوشمند سال گذشته خود را کاهش دهد تا توجه کاربران را به مدل‌های قدیمی‌تر حفظ کرده و میزان فروش آنها را بالا ...

شرکت اپل هر ساله پس از معرفی آیفون‌های جدیدش، سعی می‌کند قیمت تلفن‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - هوشمند سال گذشته خود را کاهش دهد تا توجه کاربران را به مدل‌های قدیمی‌تر حفظ کرده و میزان فروش آنها را بالا ببرد. علاوه بر این اپل خط تولید برخی از گوشی‌های چند سال قبل را به طور کلی متوقف می‌کند. حال به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - روند همیشگی خود را کمی تغییر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - داده و قصد دارد دیگر آیفون 10 ، SE و 6 اس تولید نکند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران

همین امروز اپل وبسایت رسمی خود را به روز رسانی نمود و مشخصات آیفون های بعدی در این سایت منتشر شد. این مسئله موجب شد که نام برخی از گجت‌های قبلی این کمپانی از وبسایت رسمی‌اش حذف شود.

اولین گجتی که دیگر اثری از آن به چشم نمی خورد، گوشی آیفون 10 محسوب می‌شود و تنها در بخش لوازم جانبی به آن ارجاعاتی شده است. برای این اتفاق چند دلیل مطرح شده؛ اول اینکه آیفون XS معرفی شده در واقع مدل ارتقا یافته‌ای از این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - محصول به شمار می‌رود که قرار است با قیمتی ارزانتر یعنی ۸۹۹ دلار عرضه گردد. از سوی دیگر مدل دیگری با نام آیفون XS  مکس عرضه خواهد شد که قیمت آیفون 10 قبلی را تکرار کرده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران

حال از آنجایی که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - اپل قصد دارد یک مدل ارزانتر (XS) و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - یک مدل بهتر (XS مکس) از آیفون 10 به بازار عرضه کند، احتمالاً کمپانی کوپرتینویی دیگر نیازی به فروش این موبایل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - نخواهد داشت و طرفداران نیز شاهد تولید آن نخواهند بود.

علاوه بر این، طرفداران شرکت آمریکایی باید با آیفون 6 اس و 6 اس پلاس سال ۲۰۱۵ خداحافظی کنند چرا که نام این مدل در سایت رسمی اپل استور وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه گزارش شده آیفون SE نیز جمع گوشی‌های اپل را ترک خواهد نمود. البته جای ناامیدی نیست چرا که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی نسل جدیدی از این گوشی‌های پرطرفدار به گوش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone