🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34473.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فروش اپل واچ سری ۱ از سوی اپل متوقف شد

محبوب‌ترین ساعت هوشمند دنیا با رسیدن به مرحله چهارم ارتقای سخت‌افزاری قابل قبولی یافته که البته نتیجه همه این‌ها، قیمت بالاتر محصول هم بوده است. اپل واچ ۳ حالا با قیمت پایه ۲۷۹ دلاری به ...

محبوب‌ترین ساعت هوشمند دنیا با رسیدن به مرحله چهارم ارتقای سخت‌افزاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - قابل قبولی یافته که البته نتیجه همه این‌ها، قیمت بالاتر محصول هم بوده است.

اپل واچ ۳ حالا با قیمت پایه ۲۷۹ دلاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - به فروش می‌رسد و سری ۱ نیز به طور کامل از چرخه فروش حذف می‌شود تا مشتریان اپل واچ گزینه‌های به‌روزتری نسبت به گذشته داشته باشند. جالب است بدانید که اپل واچ سری ۱ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ فروش بیشتری نسبت به سری ۳ کسب کرده بود.

سری ۱ اولین ساعت هوشمند اپل نبود و پیش از آن هم مدلی که عموما تحت عنوان سری ۰ شناخته می‌شد سال ۲۰۱۵ در بازار عرضه شده بود.

نسل سال ۲۰۱۶ تقریبا ضد آب بود و بدنه‌ای آلومینیومی داشت. درون آن چیپ S1P قرار گرفت. سری ۳ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - نیز پردازنده S3 را درون خود داشت. جالب اینکه پس از معرفی سری ۳، اپل فروش سری ۲ را متوقف کرد و امسال اجتناب‌ناپذیر بود که شاهد پایان عمر سری ۱ نیز باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شگون نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
اصلاحیه ای نمیخواهید؟! خب خدمات این شرکت تعمیرچی شعبه‌ی تویسرکان اصلا قابل قبول نیست! کولر گازی من به تعمیر دادم ولی هیچ تفاوتی ندیدم، هیچ رفع عیبی هم انجام ندادند، فقط پول گرفتند و رفتند! کلاً ناراضی بودم و نخواهم باشم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone