🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34480.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

وقتی نجات اپل به پیروزی سامسونگ در دادگاه بستگی دارد

انستیتوی علوم و فناوری پیشرفته کره جنوبی (KAIST) و اپل از مدت ها قبل درگیر مناقشاتی در رابطه با حقوق پتنت ها بوده اند و این مساله احتمالا به ممنوعیت واردات برخی محصولات کمپانی آمریکایی به ...

انستیتوی علوم و فناوری پیشرفته کره جنوبی (KAIST) و اپل از مدت ها قبل درگیر مناقشاتی در رابطه با حقوق پتنت ها بوده اند و این مساله احتمالا به ممنوعیت واردات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برخی محصولات کمپانی آمریکایی به کره جنوبی منجر می شود.

این محصولات شامل آیفون های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱۰، ۸ و ۸ پلاس و چهار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مدل آیپد می شود و شاید این نکته عجیب به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نظر برسد اما کلید این حل ماجرا در دست سامسونگ قرار دارد.

مناقشات از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زمانی شروع شد که KAIST اپل را به نقض حقوق پتنت FinFET متهم کرده و خواستار دریافت غرامت به خاطر استفاده از آنها شد. از سوی دیگر اپل مدعی شد که پتنت FinFET فاقد اعتبار لازم است و سامسونگ هم موافقت خود با این ادعا را اعلام کرده است. تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهاناین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مساله باعث شده سامسونگ و رقیب یانکی آن که اغلب به عنوان خواهان و خوانده در دادگاه حاضر می شوند، این بار در یک جبهه قرار گرفته و اعتبار پتنت KAIST را زیر سوال ببرند.

ظاهرا سامسونگ در دادگاه آمریکایی شواهد محکمی را برای رد ادعاهای KAIST  ارائه کرده و همین مساله توجه مقامات کره ای را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به خود جلب کرده است. در صورتی که سامسونگ بتواند نتیجه دادرسی را به سود خود خاتمه دهد، احتمالا «وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی» هم از تحریم واردات محصولات اپل صرف نظر خواهد کرد.

از سوی دیگر شکست سامسونگ در برابر KAIST به تقویت استدلال های دادگاه کره ای منجر شده و از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آنجایی که قبلا دو بار فرایندهای بازرسی این پرونده تمدید شده، چاره ای جز ممنوعیت واردات آیفون های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱۰، ۸، ۸ پلاس و آیپدهای ۹.۷، ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی به کره جنوبی باقی نخواهد ماند.

 

تماشا کنید: کامپیوتر چیست ؛ آگهی ویدیویی تازه اپل با محوریت آیپد پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone