🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34476.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل A12 بیونیک را هوشمندترین و قوی ترین چیپست موبایل خواند

اپل همزمان با معرفی آیفون های Xs و Xs Max داده هایی را در رابطه با چیپست  A12 بایونیک نیز ارائه کرده و آن را قوی ترین نمونه به کار رفته در گوشی ها هوشمند خطاب ...

اپل همزمان با معرفی آیفون های Xs و Xs Max - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - داده هایی را در رابطه با چیپست  A12 بایونیک نیز ارائه کرده و آن را قوی ترین نمونه به کار رفته در گوشی ها هوشمند خطاب کرد.

این چیپست مجهز به پردازنده شش هسته ای، پردازشگر گرافیک چهار هسته ای و موتور عصبی به روز شده بر اساس فرایند هفت نانومتری ساخته شده و نسبت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به نسل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قبل تا ۵۰ درصد سریع تر است. موتور عصبی مذکور که اجرای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - محاسبات هوش مصنوعی را بر عهده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارد، از هشت هسته پردازشی بهره می برد و این در حالی که چیپست A11 به کار رفته در آیفون - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۱۰ دارای ۲ هسته بود.

افزایش تعداد این هسته ها باعث - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده تعداد عملیات های ممکن در ثانیه از ۶۰۰ میلیارد واحد به عدد شگفت انگیز پنج تریلیون برسد. تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اپل برای نمایش کارایی این چیپست قدرتمند اپلیکیشنی به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نام Homecourt را روی سن به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمایش درآورد که با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تجزیه و تحلیل بازی بسکتبال کاربر تعداد شوت های صورت گرفته و از دست رفته وی را محاسبه کرده و به نمایش می گذارد. چنین تحلیل های قدرتمندی تا چند سال قبل حتی برای باشگاه های بزرگ هم میسر نبود و حالا به لطف چیپست جدید اپل برای هر کاربر امکان پذیر شده است.

اپل واچ جدید نیز از نسخه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به روز شده پردازنده ۶۴ بیتی SIP بهره می برد که با بهره گیری از دو هسته پردازشی سرعتی ۲ برابری را نسبت به نسل قبلی به ارمغان خواهد آورد. ژیروسکوپ و شتاب سنج بهبود یافته جدید نیز داده های حرکتی را تا هشت برابر سریعتر نمونه گیری می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone