🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34485.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک با هوش مصنوعی روزتا متون داخل تصاویر را جستجوپذیر می کند

مردم در فضای مجازی نه تنها با کلمات، بلکه با تصاویر هم با یکدیگر صحبت می کنند. برای پلتفرمی مثل فیسبوک با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، این بدان معناست که انبوهی از ...

مردم در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - فضای مجازی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - نه تنها با کلمات، بلکه با تصاویر هم با یکدیگر صحبت می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - کنند. برای پلتفرمی مثل فیسبوک با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماهانه، این بدان معناست که انبوهی از تصاویر، که میم ها را نیز شامل می شود به صورت روزانه منتشر می شوند. حالا برای اینکه تصاویر درج شده در متون قابل جستجو باشند و نیز برای اینکه از انتشار محتویات تنفرجویانه و نژادپرستانه جلوگیری شود، فیسبوک سیستم یادگیری ماشینی تازه ای به نام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - «روزتا» ساخته است.

فیسبوک نیازمند سیستمی برای تشخیص - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - متون بود که قادر به پردازش حجم عظیمی از محتوی باشد تا از شبکه اجتماعی خود محافظت کند. به گفته این کمپانی، روزتا به صورت روزانه قادر به استخراج متونی به زبان های مختلف از میلیاردها تصویر و فریم های ویدیویی است.

کمپانی مورد اشاره در بلاگ پست اخیر خود چگونگی کارکرد هوش مصنوعی روزتا را شرح داده است: همه چیز با تشخیص بخش هایی در تصویر آغاز می شود که احتمالاً متونی را در خود جای داده. سپس با استفاده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - از شبکه عصبی، متون داخل آن بخش ها تشخیص داده شده و رونویسی می شوند؛ حتی کلمات غیرانگلیسی و زبان های غیر لاتین مانند عربی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - و هندی. برای آموزش این سیستم، فیسبوک از تصاویری استفاده کرده که برخی از آنها توسط انسان و برخی دیگر به صورت ماشینی ساخته شده اند.

تیم های مختلفی در فیسبوک و ایسنتاگرام هم اکنون مشعغول استفاده از هوش مصنوعی روزتا برای پایش محتویات قرار گرفته در پلتفرم های خود هستند. فیسبوک قصد دارد زبان های پشتیبانی شده را به مرور افزایش دهد و ضمناً مهارت های روزتا در استخراج متون از فریم های ویدیویی را بهبود ببخشد.

حالا که صحبت از زبان های گوناگون شد، در خبری دیگر فیسبوک اخیراً 24 زبان تازه به سرویس ترجمه خودکار خود افزوده که صربی، بلاروسی، اردو، پشتو و مغلی از جمله آنها هستند. فیسبوک اعتراف - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - می کند که سیستم ترجمه این زبان ها هنوز در مراحل نخست توسعه است و به همین خاطر ممکن است اشتباهات فراوانی رخ دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone