🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34487.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

احتمال بالای عرضه هواوی میت ۲۰ پورشه دیزاین در مهرماه

اویل امسال هواوی به همراه پرچمدارانش یعنی P20 و P20 پرو از موبایل‌ به خصوصی با نام Mate RS پورشه دیزاین رونمایی کرد که سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی داشت. حال رولند کوانت ...

اویل امسال هواوی به همراه پرچمدارانش یعنی P20 و P20 پرو از موبایل‌ به خصوصی با نام Mate RS پورشه دیزاین رونمایی کرد که سنسور اثر انگشت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - زیر نمایشگر و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی داشت. حال رولند کوانت که از منابع آگاه صنعت تولید تلفن همراه به شمار می‌رود گزارش داده هواوی قصد دارد موبایل میت 20 پورشه دیزاین را هم به همراه پرچمدارانش عرضه کند و فرآیند تولید آن را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آغاز کرده است.

به گفته‌ی کوانت، کارکنان هواوی در حال حاضر از یک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گوشی خاص با نام رمزی اورست استفاده می‌کند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و احتمال می‌رود این موبایل همان نسخه‌ی لوکس‌تر هواوی میت 20 باشد که با همکاری «پورشه دیزاین» طراحی شده است.

از آنجایی که این موبایل با شماره مدل EVR-xxxx شناخته می‌شود، احتمال می‌رود که یا همان گوشی با نام رمزی اورست باشد یا اینکه مدل بزرگتری از پرچمداران هواوی یعنی میت 20 و میت 20 پرو باشد که با کد رمزی هیما و لایا مطرح شده‌اند.

به احتمال قوی هواوی میت 20 پورشه دیزاین از یک چیپست - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کایرین 980 بهره خواهد برد و به همین دلیل احتمال می‌رود به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه گردد. علاوه بر این گفته شده که در موبایل مذکور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همانند نسخه لوکس قبلی یعنی Mate RS پورشه دیزاین، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان
تصویر لو رفته از بدنه پشتی هواوی میت 20 و چیدمان مربعی دوربین

به نظر می رسد که این نسخه به خصوص از ماژول دوربین سه گانه ای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مشابه با میت 20 و میت 20 پرو بهره ببرد اما به جای آنکه سنسور‌ها به صورت مربعی کنار هم قرار بگیرند، به صورت عمودی زیر هم ردیف گردند تا نمایی شبیه به مدل‌های قدیمیتر هواوی، در بدنه‌ی پشتی‌اش شکل بگیرد.

Christian Schwamkrug سرپرست گجت‌های پورشه دیزاین  پیش از این بار ها عنوان کرده که بریدگی بالای نمایشگر، زیبای ظاهری موبایل‌ها را می‌گیرد. از این رو احتمال می‌رود گوشی یاد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده به همراه یک صفحه نمایش امولد بدون بریدگی عرضه گردد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

کمپانی هواوی در جریان نمایشگاه IFA 2018 اعلام کرده بود که موبایل های خانواده میت 20 روز شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) طی رویدادی معرفی خواهند شد. به احتمال قوی از میت 20 پورشه دیزاین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیز در همین تاریخ رونمایی خواهد و به نظر می رسد این نسخه قیمتی معادل ۲۰۰۰ دلار داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone