🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34479.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل گوشی های آیفون XS و آیفون XS Max را معرفی کرد

اپل امشب نسل جدید موبایل هایش را معرفی کرد که به ترتیب آیفون XS و آیفون XS Max نام دارند و یکی از آنها، بزرگ ترین آیفون تاریخ اپل محسوب می شود. از نظر ظاهری ...

اپل امشب نسل جدید موبایل هایش را معرفی کرد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - که به ترتیب آیفون XS و آیفون XS Max نام دارند و یکی از آنها، بزرگ ترین آیفون تاریخ اپل محسوب می شود. از نظر ظاهری تفاوت چندانی بین نسل جدید آیفون و مدل سال گذشته وجود ندارد، جز اینکه این بار می توانید رنگ طلایی آنها را بخرید، ضمن اینکه مدل مکس ابعاد فوق العاده بزرگی دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران

ظاهراً اپل دوباره به روال قبل برگشته و حالا شاهد مدل S گوشی سال قبل هستیم، یعنی نباید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - منتظر تغییرات اساسی باشیم. آیفون XS و برادر غول پیکرش نمایشگر بهتری دارند که از فناوری های HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می کند. اسپیکرهای استریو هم حالا قدرت و کیفیت بیشتری دارند و فیس آیدی هم سریع و دقیق تر عمل می کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران

قابلیت ضد آب آیفون XS و آیفون XS - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - Max هم نسبت به سال قبل بهبود یافته. چیپست جدید اپل یعنی A12 بایونیک از نظر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - سرعت پردازش و قابلیت های هوشمند به A11 برتری دارد. این چیپست با پردازنده شش هسته ای، بر اساس فرایند 7 نانومتری ساخته شده. در واقع اگرچه هواوی چندی پیش در نمایشگاه IFA نخستین چیپست 7 نانومتری جهان را معرفی کرد، ولی آیفون های جدید اپل اولین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - گوشی هایی هستند که با این فناوری به بازار راه می یابند. تیم کوک -مثل همیشه- این دو گوشی را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - پیشرفته ترین آیفون های ساخته شده توسط اپل می نامد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران

تقریباً همه انتظار آیفون XS را داشتیم، ولی خبر اصلی این مراسم را می توان معرفی آیفون XS Max دانست که صفحه غول پیکر 6.5 اینچی دارد. برای مقایسه می توان به صفحه 5.5 اینچی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - آیفون 8 پلاس یا 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 اشاره کرد. از پسوند نه چندان معمول - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - Max که بگذریم، در واقع می توان گفت که آیفون XS Max به حوزه تبلت ها قدم گذاشته و شاید انتخاب مناسبی برای اکثر کاربران نباشد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - اپل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - مدت ها از افزایش اندازه صفحه آیفون ها امتناع می کرد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - ولی حالا با سرعت بالا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - وارد قلمرو بالای 6 اینچ شده، تصمیمی که شاید کمی با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - راه و رسم اپل همخوانی نداشته باشد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران

البته از آنجا که نسبت تصویر در دنیای موبایل از استاندارد 16:9 به نسبت های نامعمول - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - تغییر کرده، باید تصورمان از ابعاد صفحه نمایش را هم تغییر دهیم. به عنوان مثال آیفون XS ابعادی مشابه آیفون X و حتی کوچک تر از آیفون 8 پلاس دارد، ولی آیفون XS Max قطعاً از تمام آیفون های تاریخ بزرگ تر است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران

این دو گوشی از سیستم دوربین جدیدی بهره می برند که البته روی کاغذ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - چندان تفاوتی با نسل قبل ندارد. دوربین های دوگانه با لنزهای تله و واید، حسگرهای 12 مگاپیکسلی دارند و به لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند. البته حسگر عریض حالا سنسور جدیدی با پیکسل های بزرگ تر دارد و لنز تله هم به اپرچر بازتری مجهز شده، بنابراین هر دو دوربین در نور کم عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت. دوربین سلفی از نظر رزولوشن و گشودگی دیافراگم تغییری نکرده اما - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - از نظر کارکرد بهبود یافته است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران

یکی از مهم ترین تغییرات دوربین آیفون های جدید، نحوه تصویربرداری آنهاست. اپل با افزودن قابلیت جدیدی به نام Smart HDR - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - تصاویر متعددی را ثبت کرده و آنها را با هم ترکیب می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - کند تا بهترین نتیجه را در اختیارتان قرار دهد (همان کاری که گوگل در پیکسل هایش انجام می دهد). در واقع اپل قابلیت HDR عادی را به سطح تازه ای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - رسانده تا هوشمندتر و قوی تر عمل کند. قابلیت پرتره آیفون XS و برادر بزرگ ترش هم بهبود یافته و امکانات بیشتری دارد، مانند امکان تنظیم عمق میدان مصنوعی (محو شدن پس زمینه).

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران

یکی دیگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - از ویژگی هایی که شاید هیچ گاه انتظارش را نداشتیم، معرفی آیفون با پشتیبانی از دو - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - سیم کارت بود که حالا به حقیقت پیوسته. این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - قابلیت شاید در بعضی کشورهای خاص مثل چین طرفدار زیادی داشته باشد و اپل هم نمی خواهد این بازار کلیدی را از دست بدهد. البته در حالت معمول یکی از این سیم کارت ها از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - نوع e-SIM خواهد بود، مگر در بازار چین که مدل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - ویژه ای از آیفون XS Max با دو درگاه سیم کارت عرضه می شود.

به گفته اپل، آیفون های جدید شارژدهی بهتری نسبت به قبل دارند. آیفون XS حدود 30 دقیقه بهتر از نسل قبل و آیفون XS Max حدود یک ساعت و نیم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - بیشتر دوام می آورند. بالاخره انتقال داده آیفون ها در شبکه LTE هم به سرعت گیگابیتی رسیده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران

آیفون های جدید در سه ظرفیت 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می شوند که بالاترین ظرفیت تابحال برای اپل سابقه نداشته است. مدل پایه آیفون XS با ظرفیت 64 گیگابایت به قیمت 999 دلار، یعنی همان قیمت پایه نسل قبل عرضه می شود. آیفون XS Max با ظرفیت 64 گیگابایت هم 1099 دلار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - قیمت دارد، ولی مدل 512 گیگابایتی این گوشی با قیمت 1450 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قائمشهر استان مازندران - دلار به فروش می رسد. پیش فروش این دو گوشی از 21 سپتامبر یعنی 30 شهریور آغاز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone