🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34475.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آیفون XR معرفی شد

سرانجام پس از مدت ها شایعه اپل به صورت رسمی آیفون XR را معرفی کرد که از نمایشگر LCD و سیستم شناسایی چهره Face ID بهره می برد. آیفون XR از آنجا اهمیت دارد که طراحی منحصر به فرد ...

سرانجام پس از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مدت ها شایعه اپل به صورت رسمی آیفون XR را معرفی کرد که از نمایشگر LCD و سیستم شناسایی چهره Face ID بهره می برد. آیفون XR از آنجا اهمیت دارد که طراحی منحصر به فرد آیفون ۱۰ و قابلیت های آن را به استانداردی در موبایل های اپل تبدیل می کند.

با توجه به این مساله می توان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این گوشی را با کمی ارفاق نسخه بزرگتر آیفون ۱۰ تلقی کرد چرا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که به جای فریم از جنس استیل ضد زنگ از آلومینیوم بهره می برد.

نمایشگر ۶.۱ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اینچی آیفون XR از رزولوشن ۱۷۹۲ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در ۸۲۸ پیکسل بهره می برد که آیفون آن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را «رتینای مایع» خوانده است.تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تفاوت های این نسخه با مدل های پریمیوم می توان به استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار P67 اشاره کرد، در حالی که این واحد برای دو آیفون دیگر IP68 است. علاوه بر این مدل مذکور از  3D Touch هم محروم شده و به جای آن بازخورد لمسی ترک پد مک بوک پرو در آن پیاده سازی شده است.

این موبایل هم با برخورداری از چیپست شش هسته ای و قدرتمند A12 بایونیک با موتور پردازش عصبی بهبود یافته در زمینه پردازش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - داده ها حرف های زیادی برای گفتن دارد. حافظه داخلی هم شامل گزینه های مختلف ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است.

دوربین اصلی آیفون XR برخلاف ترند روز تنها از یک سنسور واید بهره می برد اما با ترکیب قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری امکان ثبت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تصاویر پرتره را به کاربر می دهد.

دوربین سلفی دستگاه نیز میزبان سنسوری ۷ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی با قابلیت TrueDepth است که امکان شناسایی چهره - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با سرعت بالاتر نسبت به آیفون ۱۰ و ویژگی هایی نظیر سلفی پرتره و انیموجی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را به ارمغان می آورد.

از نظر باتری اپل مثل همیشه محافظه کارانه عمل کرد اما مدعی شد که دوام باتری تا ۱.۵ ساعت نسبت به آیفون ۸ پلاس افزایش یافته است.

همانطور که در آخرین شایعات پیش از رونمایی مطرح شد آیفون XR در شش رنگ سفید، مشکی، آبی، زرد، قرمز و مرجانی عرضه می شود که گسترده ترین انتخاب های در دسترس از زمان آیفون 5C محسوب - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می شود.

بهای نسخه ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستگاه برخلاف شایعات قبلی ۷۴۹ دلار است. پیش فروش این موبایل از بیست و هفتم مهرماه شروع شده و روند عرضه هم از چهارم آبان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ماه کلید خواهد خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone