تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10428.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی تاشوی آنر Magic X احتمالا فصل چهارم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

در حال حاضر آنر سومین برند بزرگ در چین محسوب می‌شود و به گفته مدیرعامل این کمپانی، «جورج ژاو» آنر در پی کسب محبوبیت در بازار گوشی‌های گران‌قیمت است. حال خبر رسیده این شرکت آنر ...

در حال حاضر آنر سومین برند بزرگ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - در چین محسوب می‌شود و به گفته مدیرعامل این کمپانی، «جورج ژاو» آنر در پی کسب محبوبیت در بازار گوشی‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - گران‌قیمت است. حال خبر رسیده این شرکت آنر در حال کار روی اولین گوشی تاشوی خود با اسم رمز Magic - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - X است و تا پایان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - گوشی ظاهرا شباهت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - زیادی به هواوی Mate X2 خواهد داشت، البته جزئیات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - گوشی تاشو آنر متفاوت خواهد بود و فقط به جهت ظاهری با گوشی هواوی Mate X2 شباهت دارد. یکی از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - تحلیلگران بازار به نام «راس یانگ» قبلا اعلام کرده بود اولین گوشی تاشوی آنر به نمایشگر‌های BOE و Visionox مجهز می‌شود.

گزارش‌ها به نمایشگر داخلی ۸ اینچی و صفحه نمایش خارجی ۶.۵ اینچی اشاره دارند. تا پایان سال جاری میلادی زمانی باقی نمانده و اگر شایعه اخیر صحت داشته باشد، به‌زودی با اولین گوشی تاشوی آنر ملاقات خواهیم کرد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران

در کنار آنر، هواوی هم ظاهرا روی یک گوشی تاشوی جدید کار می‌کند که Mate V نام دارد و در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ روانه بازار شود. گفته می‌شود هواوی این دستگاه را با تمرکز روی زنان توسعه می‌دهد، اما نمی‌دانیم از چه ویژگی‌های خاصی بهره خواهد برد. در کنار گوشی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - Mate V انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند سری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - GT3 و Watch D نیز معرفی شوند.

شرکت آنر احتمالا پیش از گوشی تاشوی Magic X، از گوشی آنر X20 Max - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - رونمایی می‌کند که به یک صفحه نمایش غول پیکر ۷.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز است و از چیپ دیمنسیتی ۱۱۰۰ بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز می‌شود و احتمالا دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر رویان استان مازندران - ماکرو ۲ مگاپیکسلی و تشخیص دو مگاپیکسلی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone