تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10421.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شبکه ایرانسل و همراه اول در «چلگرد» با وجود وقوع زلزله پایدار است

با وجود وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در حوالی شهر چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری، ترافیک شبکه ایرانسل و همراه اول در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است. همراه اول در بیانیه‌ای اعلام ...

با وجود - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در حوالی شهر چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری، ترافیک شبکه ایرانسل و همراه اول در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است.

همراه اول در بیانیه‌ای اعلام کرده است با وجود وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در حوالی شهر چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری، ترافیک شبکه در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است.

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای با شدت ۵.۷ ریشتر در صبح امروز دوشنبه ۱۲ مهرماه در حوالی چلگرد در مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده و هم‌اکنون بدون هیچ‌گونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس‌دهی به تمامی مشترکان خود در این استان است.

همراه اول همچنین تاکید کرده که دقایقی پس از وقوع زلزله که کانون آن شهر چلگرد و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است، تیم‌های فنی همراه اول در مناطق زلزله‌زده حاضر شده و از سرویس‌دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند.

از سویی دیگر اپراتور همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

پوشش شبکه ایرانسل برقرار است

ایرانسل نیز در بیانیه خود اعلام کرد به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ارائه می‌دهد.

همچنین ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد. از همین رو ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مشترکان به حداقل ممکن برسد.

به گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، زلزله - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چلگرد در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست. کانون این زلزله در موقعیت ۳۲.۴۰ - تعمیرات یخچال الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - عرض شمالی و ۴۹.۷۸ طول شرقی ثبت شده است. همچنین از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی منتشر نشده است. چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone