تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10408.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گوشی‌های بیشتری را به قابلیت افزایش مجازی رم مجهز می‌کند

سامسونگ چند هفته پیش قابلیت «رم پلاس» را به گلکسی A52s 5G اضافه کرد تا این دستگاه امکان استفاده از رم مجازی را داشته باشد. حالا گوشی‌های سامسونگ بیشتری به این قابلیت مجهز شده‌اند و ...

سامسونگ چند هفته پیش قابلیت «رم پلاس» را به گلکسی A52s 5G اضافه کرد تا این دستگاه امکان استفاده از رم مجازی را داشته باشد. حالا گوشی‌های سامسونگ بیشتری به این قابلیت مجهز شده‌اند و می‌توانند مقدار - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - رم خود را - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - افزایش دهند. انتظار می‌رود در آینده گوشی‌های دیگر هم به چنین ویژگی مجهز شوند.

سامسونگ در دومین گام ویژگی رم پلاس را در اختیار گلکسی A52 5G قرار داد تا - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - این تصور به وجود بیاید که قابلیت مذکور فقط - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - برای گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی عرضه خواهد شد. با این حال، اکنون گلکسی زد فولد ۳ هم با ۱۲ گیگابایت رم به قابلیت رم پلاس دسترسی دارد تا گوشی‌های پرچمدار هم از این ویژگی محروم نباشند.

انتظار داریم پس از گلکسی زد فولد ۳، امکان افزایش - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - حافظه رم را در سایر گوشی‌های پرچمدار از جمله سری گلکسی S21 هم ببینیم. البته اندروید - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - ۱۲ و One UI 4.0 بتا برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - سری گلکسی S21 فعلا فاقد - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - ویژگی رم پلاس‌ است، اما این احتمال وجود - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - دارد که این ویژگی - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - در آینده در اختیار کاربران قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان

گوشی‌هایی که رم زیادی دارند، قاعدتا به چنین قابلیتی نیاز پیدا نمی‌کنند. حتی گوشی‌های معمولی هم اغلب از طریق سیستم‌های مدیریت حافظه، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پس‌زمینه را می‌بندند و اجازه نمی‌دهند سیستم کمبود رم داشته باشد. این مسئله روی رابط کاربری شرکت‌هایی مثل سامسونگ بسیار پیشرفته‌تر عمل می‌کند. بنابراین مشخص نیست که کاربرد ویژگی رم پلاس چقدر خواهد بود.

افزون بر این، قابلیت رم پلاس امکان شخصی‌سازی را فراهم نمی‌کند. برای فعال‌سازی این ویژگی باید به اپلیکیشن Settings بروید و از بخش Battery and device care روی گزینه Memory ضربه بزنید. سپس فقط می‌توانید ۴ گیگابایت - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - رم مجازی را به - تعمیرات یخچال الجی در شهر جوانرود استان کردستان - دستگاه خود اضافه کنید.

قابلیت استفاده از رم مجازی پیش‌تر در بسیاری از سیستم عامل‌ها از جمله لینوکس وجود داشت. این ویژگی بخشی از حافظه داخلی دستگاه را به عنوان رم رزرو می‌کند. سپس از این حافظه که سرعت پایینی دارد، برای ذخیره‌سازی اطلاعات رم استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone