🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39957.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نسخه بسیار محدود گلکسی نوت 8 با قیمت ۱۷۵۴ دلاری در راه است

حدودا چند ماه پیش بود که سامسونگ جدیدترین عضو خانواده فبلت های محبوب خود را با نام گلکسی نوت ۸ معرفی کرد. حالا با نزدیک شدن به آغاز سال نوی میلادی، این شرکت جزئیات مربوط ...

حدودا چند ماه پیش بود که سامسونگ جدیدترین عضو خانواده فبلت های محبوب خود را با نام گلکسی نوت ۸ معرفی کرد. حالا با نزدیک شدن به آغاز سال نوی میلادی، این شرکت جزئیات مربوط به یک نسخه بسیار محدود از این پرچمدار را منتشر کرده که ظاهرا قرار است ظرف دو هفته آینده به بازار بیاید.

این تلفن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هوشمند قرار است طی همکاری سامسونگ با یک برند هنری به نام 99AVANT ساخته شود؛ برندی که به خاطر ارائه هنر فوق العاده با کیفیتش شهرت دارد و از هر قلم کالا نیز تنها ۹۹ عدد را عرضه می نماید. هر اثر هنری این شرکت دارای کد اختصاصی هشت رقمی AVA است و کاربر با استفاده از آن میتواند اصالت دستگاه را محک بزند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

همانطور که اشاره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شد نسخه 99AVANT از گلکسی نوت ۸ درست مانند مدل سایر آثار این شرکت تنها به تعداد ۹۹ دستگاه محدود می شود و هر کدام نیز امضای هنرمندی که رویشان طرح زده را به همراه خواهد داشت. خوشبختانه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - طرح هنری یاد شده قرار است که روی قاب همراه دستگاه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ترسیم شود و بدنه موبایل دست نخورده باقی می ماند. در کنار این قاب و طرح هنری مذکور - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هر کدام از موبایل ها تم متناسب با آن را خواهند داشت و همزمان آیکون هایشان نیز بر همین اساس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - طراحی شده.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

این محصول در حال حاضر قرار است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که صرفا به بازار کره جنوبی عرضه شود و قیمت تعیین شده برای آن ۱۷۵۴ دلار آمریکاست. اضافه کنیم که مشخصات فنی موبایل نیز درست مانند نسخه استاندارد نوت ۸ است  با این تفاوت که این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مدل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone