تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10441.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

طرح‌های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» خبر داد. این طرح که دومین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ است ...

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» خبر داد. این طرح که دومین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ است با همکاری موسسه‌ی «بنیاد کودک» در حال اجراست و تاکنون حدود ۵۶ هزار بار در آن مشارکت شده است. همچنین اسنپ در پویش «حمایت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - از دانش‌آموزان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - استعداد درخشان مناطق کم‌برخوردار» با «باشگاه دانش‌آموزی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران» و «سازمان ملی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - پرورش استعدادهای درخشان» برای ارسال ملزومات تحصیلی همکاری می‌کند.

آغاز سال تحصیلی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - جدید همواره با ذوق و شوق بسیاری در خانواده‌ها همراه بود، اما متاسفانه در دو سال اخیر کرونا تمام جنبه‌های زندگی مردم را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد و به‌ تبع آن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - آموزش و تحصیل هم دستخوش تغییرات زیادی شد. گرچه امسال در بسیاری از نقاط کشور هنوز بازگشایی مدارس در دستور کار قرار نگرفته اما نباید فراموش کنیم که کودکان کم‌برخوردار بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک هستند. آموزش آنلاین نیازمند امکانات و زیرساخت‌های متعددی است - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - که فراهم آوردن آن‌ها برای خانواده‌های کم‌برخوردار امکان‌پذیر نیست. اسنپ به واسطه‌ی مسئولیت اجتماعی خود تلاش کرده با دو طرح مختلف از تحصیل این دانش‌آموزان حمایت کند؛ طرح - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در باشگاه مشتریان و اختصاص کد تخفیف برای انتقال رایگان ملزومات تحصیلی به دانشگاه تهران.

حمایت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان

با گذشت حدود یک ماه و نیم از آغاز طرح حمایت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان، کاربران  با استقبال گسترده‌ای حدود ۵۶هزار مرتبه در این طرح مشارکت کرده‌اند و همچنان امکان مشارکت در این طرح فراهم است. کاربران اسنپ برای مشارکت در طرح «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» می‌توانند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - در اپلیکیشن اسنپ به «اسنپ‌کلاب» بروند و دسته‌بندی «نیکوکاری» را انتخاب کنند. در این طرح کاربران می‌توانند با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - امتیازهایی که به واسطه‌ی استفاده از سرویس‌های مختلف اسنپ به دست آورده‌اند از تحصیل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کودکان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - حمایت کنند. اسنپ به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز مبلغ ۵هزار تومان به حساب موسسه‌ی مردم‌نهاد «بنیاد کودک» واریز می‌کند.

پویش حمایت از دانش‌آموزان مستعد مناطق کم‌برخوردار

همچنین اسنپ در پویش حمایت از دانش‌آموزان استعداد درخشان مناطق کم‌برخوردار با دانشگاه تهران همکاری می‌کند. در این طرح افراد می‌توانند علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، با ارسال لوازم‌التحریر، کتاب، تبلت یا رایانه‌ی نو یا دست دوم، کتاب‌های کمک آموزشی نو یا قابل استفاده یا سایر ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان با استعداد را حمایت کنند. اسنپ با اختصاص کد تخفیف برای انتقال رایگان لوازم التحریر، کتاب، تبلت و سایر ملزومات تحصیلی در این پویش همکاری کرده است. برای مشارکت در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - این طرح کافی است به وب‌سایت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران سر بزنید. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - پس از تکمیل فرم مربوطه پیامک حاوی کد تخفیف ارسال ملزومات تحصیلی برای شما ارسال می‌شود.

با امید به اینکه با کمک افراد و سازمان‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - مختلف حق تحصیل در سال - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - جدید برای همه‌ی دانش‌آموزان در سراسر کشور فراهم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone