تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10425.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ روی قابلیت پخش پیام‌های صوتی بدون نیاز به باز بودن چت کار می‌کند

واتس‌اپ روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به موجب آن پیام‌های صوتی در قسمت بالای برنامه نمایش داده می‌شوند و کاربران می‌توانند همزمان که به چت‌ صوتی ارسال شده گوش می‌دهند، به سایر مخاطبان پیام ...

واتس‌اپ روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به موجب آن پیام‌های صوتی در قسمت بالای برنامه نمایش داده می‌شوند و کاربران می‌توانند همزمان که به چت‌ صوتی ارسال شده گوش می‌دهند، به سایر مخاطبان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - پیام ارسال کنند.

 این قابلیت برای فایل‌های صوتی طولانی بسیار مفید است و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - تجربه کاربری بهتری را در اختیار قرار می‌دهد. پس از انتشار ویژگی‌ جدید ناپدید شدن پیام‌ها در نسخه بتا برای سیستم عامل iOS، سرانجام واتس‌اپ روی ویژگی جدیدی که بسیار کاربردی خواهد بود و در حال حاضر از آن با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - نام پخش‌کننده پیام صوتی سراسری (Global Voice Message Player) یاد می‌شود،‌ کار می‌کند.

کاربران با کمک قابلیت جدید می‌توانند با خروج از چت نیز به پیام‌های صوتی گوش دهند. در واقع پیام صوتی در قسمت بالای برنامه نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند پیام در حال پخش را متوقف کند یا در حالی که به پیام گوش می‌دهد در قسمت‌های دیگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - برنامه با سایر مخاطبان خود در ارتباط باشد و پیام - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - ارسال کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت «wabetainfo»، در حال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - حاضر واتس‌اپ روی این ویژگی برای نسخه بتای iOS این پیام‌رسان کار می‌کند ولی هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته. واتس‌اپ ظاهرا قصد دارد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - این ویژگی را برای کاربران اندرویدی نیز معرفی کند تا کاربران هر دو سیستم عامل بتوانند از قابلیت کاربردی پخش پیام‌های صوتی به این شکل بهره ببرند.

با توجه به اینکه این ویژگی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - در حال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - توسعه است، واتس‌اپ ممکن است ظاهر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - پخش‌کننده پیام صوتی جدیدش را قبل از انتشار، از نظر ترکیب رنگ و رابط کاربری تغییر دهد.

باید دید واتس‌اپ چه زمان قابلیت جدید را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و آیا علاوه بر اپلیکیشن این پیام‌رسان محبوب در سیستم عامل اندروید و  iOS، کاربران نسخه دسکتاپ و تحت وب نیز می‌توانند به چنین قابلیتی دسترسی پیدا کنند یا خیر. البته با توجه به رویکرد واتس‌اپ تا به امروز، نباید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تایباد استان خراسان - منتظر عرضه چنین ویژگی در آینده نزدیک باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone