تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10440.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک از سال ۲۰۱۶ تاکنون ۱۳ میلیارد دلار برای امنیت پلتفرم خود هزینه کرده است

فیسبوک ادعا می‌کند از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ با حضور بیش از ۴۰ هزار پرسنل، بالغ بر ۱۳ میلیارد دلار برای ارتقای امنیت پلتفرم خود هزینه کرده است و چنین موضوعی برایش اهمیت بالایی دارد. ...

فیسبوک ادعا می‌کند از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ با حضور بیش از ۴۰ هزار پرسنل، بالغ بر ۱۳ میلیارد دلار برای ارتقای امنیت پلتفرم خود هزینه کرده - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - است و چنین موضوعی برایش اهمیت بالایی دارد.

در - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - حدود یک هفته قبل «وال استریت ژورنال» گزارشی چالش برانگیز در مورد فیسبوک منتشر کرد و عملکرد این شرکت را زیر سوال برد. فیسبوک با انتشار پستی در وبلاگ خود ضمن رد اتهامات وارده، آمارهای عددی را - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - به اشتراک گذاشت تا نشان دهد به حل مشکلات این پلتفرم اهمیت نشان می‌دهد و برایش رسیدگی به چنین موضوعاتی اهمیت دارد. هرچند ظاهرا مسائلی که در مورد فیسبوک مطرح می‌شود، پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد.

فیسبوک با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرد:

«در گذشته، ما در فازهای اولیه توسعه پلتفرم قرار داشتیم و به اندازه کافی به مسائل مربوط به ایمنی و امنیت پلتفرم رسیدگی نمی‌کردیم. اما اکنون این رویکرد را به صورت اساسی تغییر داده‌ایم. در حال - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - حاضر، تیم‌های کاری به صورت متمرکز روی برطرف کردن باگ‌های امنیتی به صورت متمرکز کار می‌کنند و طرح‌های توسعه‌ای را برای ارتقا پلتفرم دنبال می‌کنند. - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - چنین رویکردی به ما این امکان را می‌دهد که در طول - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - فرآیند توسعه محصول بتوانیم باگ‌های امنیتی را نیز را مورد توجه قرار دهیم و این موضوع - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - به بعد از توسعه موکول نشود.»

تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان

با وجودی که وال استریت ژورنال می‌گوید فیسبوک اطلاعات نادرست و بعضا اشتباهی در مورد همه‌گیری کرونا از طریق - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - پلتفرم خود منتشر کرده و تاثیر منفی رو کاربران گذاشته است،‌ «نیک کلگ»، مدیر اجرایی فیسبوک می‌گوید این خبرگزاری توصیف درستی از وضعیت ارائه نداده و فیسبوک سخت در تلاش است تا به چنین مسائلی رسیدگی کند.

فیسبوک در متن منتشر شده می‌گوید تاخیری در رسیدگی به مسائل مختلف که در مورد این - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - کمپانی مطرح می‌شود، نداشته است، بلکه با تمرکز کار را پیش می‌برد و تاکنون ۲۰ میلیون پست منتشر شده با اطلاعات اشتباه در مورد کووید-۱۹ را از پلتفرم خود حذف کرده است. همچنین ۳ میلیارد حساب کاربری جعلی - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - را نیز در نیمه اول ۲۰۲۱ - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - مسدود کرده است.

فیسبوک ادعا می‌کند در سال ۲۰۱۷ تنها ۱۰ هزار نفر نیروی انسانی مشغول فعالیت در این شرکت برای رسیدگی به چنین مواردی بوده‌اند و اکنون این رقم چهار برابر افزایش پیدا کرده و قرار است - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - طی یکسال - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - آینده نیز دو برابر شود.

فیسبوک می‌گوید هر سال میلیاردها دلار هزینه برای رسیدگی به امنیت پلتفرم خود اختصاص می‌دهد - تعمیرات یخچال الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - و از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ رقمی در حدود ۱۳ میلیارد دلار برای این موضوع مهم هزینه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone