تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10423.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هزینه ساخت آیفون ۱۳ پرو از گلکسی S21 پلاس بیشتر است

اپل گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ را به تازگی معرفی و روانه بازار کرده و در همین راستا شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها هستیم. حالا در تازه‌ترین آن‌ها، هزینه ساخت آیفون ۱۳ پرو با گلکسی ...

اپل گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ را به تازگی معرفی و روانه بازار کرده و در همین راستا شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها هستیم. حالا در تازه‌ترین آن‌ها، هزینه ساخت آیفون ۱۳ پرو با گلکسی S21 پلاس مقایسه شده که طبق آن، اپل برای ساخت این محصولش نسبت به سامسونگ هزینه بیشتری می‌پردازد و البته هزینه‌هایش نسبت به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - نسل قبلی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - هم افزایش یافته‌اند.

آیفون ۱۳ پرو از رم ۶ گیگابایتی LPDDR4X به جای نوع جدیدتر LPDDR5 بهره می‌برد و در نگاه اول به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو از یک پردازشگر گرافیکی بهره می‌برند. با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - این حال به گفته اپل، مدل‌های استاندارد از پردازشگر گرافیکی ۴ هسته‌ای و نسخه‌های پرو از پردازشگر گرافیکی ۵ هسته‌ای استفاده می‌کنند.

اندازه پیکسل‌های دوربین‌ آیفون ۱۲ برابر ۱.۴ میکرومتر است، در حالی که در آیفون ۱۳ به ۱.۷ میکرومتر می‌رسد. در مدل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - پرو هم بجای اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتری، با اندازه پیکسل ۱.۹ میکرومتری روبه‌رو هستیم.

از مشخصات فنی که بگذریم، به هزینه ساخت این دو - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - پرچمدار می‌رسیم. آیفون ۱۳ پرو به تراشه، حافظه NAND و زیر سیستم نمایشگر گران‌‎قیمتی مجهز شده و هزینه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - شاسی هم افزایش داشته است. به همین دلیل با هزینه ساخت بالاتری نسبت به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - نسل گذشته روبه‌رو هستیم.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران

بطور دقیق با بررسی هزینه قطعات و مواد، با هزینه ساخت ۵۷۰ دلاری آیفون ۱۳ پرو مواجه می‌شویم. به نظر نمی‌رسد در این هزینه، مواردی مانند نرم افزار، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - هزینه‌های حمل و نقل و مالکیت معنوی درنظر گرفته شده باشند.

قیمت آیفون ۱۳ پرو با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی برابر ۱۰۹۹ دلار است، یعنی ۱.۹ برابر هزینه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - تمام شده. در حالی که در نسل قبلی تولید هر گوشی ۵۴۸ دلار هزینه برمی‌داشت. قطعات موردنیاز برای گوشی گلکسی S21 پلاس حدود ۵۰۸ دلار برای سامسونگ آب می‌خورند و قیمت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - خرده فروشی آن ۱۰۴۹ دلار است، بنابراین قیمت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر ساری استان مازندران - این دستگاه دو برابر هزینه قطعاتش است.

با توجه به رقابت سنگینی که میان سامسونگ و اپل وجود دارد، شاید کره‌ای‌ها در آینده درباره قیمت گوشی‌هایشان تجدیدنظر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone