تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10416.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

دردسر تازه تولیدکنندگان: افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت سیلیکون در پی کاهش تولید در چین

چین با هدف کاهش مصرف برق، تولید سیلیکون را در برخی استان‌ها کاهش داده است. به گزارش بلومبرگ، کاهش تولید سیلیکون، باعث افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت آن در کمتر از دو ماه شده و این ...

چین با هدف کاهش مصرف برق، تولید سیلیکون را در برخی استان‌ها - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - کاهش داده است. به گزارش بلومبرگ، کاهش تولید سیلیکون، باعث افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت آن در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - کمتر از دو ماه شده و این روند احتمالا تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

سیلیکون یکی از مهم‌ترین عناصر مورد استفاده در تولید تراشه و سایر صنایع از جمله تولید شیشه، بتن و محصولات سیلیکونی دیگر است. با وجودی که این عنصر ۲۸ درصد پوسته زمین را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - تشکیل می‌دهد و فراوانی نسبی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - خوبی دارد، مشکلات مربوط به تولید آن در چین باعث افزایش قیمت ۳۰۰ درصدی این عنصر در کمتر از دو ماه شده است.

افزایش قیمت سیلیکون، بی‌شک برای شرکت‌های بزرگی مانند اپل و دیگر تولیدکنندگان مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. افزایش تقاضا از یک سو و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - کمبود جهانی تراشه از سوی دیگر، باعث شده تولیدکنندگان با مسائل مختلفی دست و پنجه نرم کنند که بر روند تولید و فروش محصولات تاثیرگذارند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران

چین با هدف کاهش مصرف برق در این کشور، تولید سیلیکون را کاهش داده که همین مساله باعث افزایش قیمت حدود سه برابری آن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - شده است. استان «یوننان» چین دومین تولیدکننده بزرگ در این کشور محسوب می‌شود که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - از ماه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - سپتامبر تا دسامبر میزان تولید سیلیکون را نسبت به ماه آگوست در حدود ۹۰ درصد کاهش می‌دهد که البته چنین تصمیمی نگرانی‌هایی را نیز به دنبال داشته. در حالیکه قبلا قیمت سیلیکون رقمی در حدود ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ دلار در هر تن بود، اکنون قیمت‌ها به ۱۰۴۴۰ دلار در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - هر تن رسیده است.

در حال حاضر این عنصر، صنعت تولید پنل‌های خورشیدی را نیز تحت تاثیر قرار داده تا جایی که قیمت پلی سیلیکون مخصوص پنل‌های خورشیدی را با ۱۳ درصد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - افزایش به بالاترین قیمت سال ۲۰۲۱ رسانده است.

به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - قیمت سیلیکون برای مدت زمان طولانی در همین محدوده باقی بماند. «یانگ شیائوت»، تحلیلگر بازار فلزات شانگهای می‌گوید احتمالا تا تابستان ۲۰۲۲ محدوده قیمت‌ها همچنان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رامسر استان مازندران - بالا خواهد بود، ولی به مرور در نیمه دوم سال با افزایش تولید این روند معکوس خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خب، مشکل اصلی کهکفی یخچال کنوود KSBSH911 این است که بعضی از کاربران متوجه می‌شوند که دمای داخلی یخچال نمی‌رسد به حد تعیین شده و مواد غذایی خراب می‌شوند. برای حل این مشکل، می‌توانید ابتدا چک کنید که آیا قسمت مجرا‌های هوا درست کار می‌کند یا خیر. همچنین، می‌توانید بررسی ‌کنید که آیا فیلتر هوای یخچال شما قابل حمل‌سازی است یا خیر.

در صورتی که بعد از انجام این کارها مشکل شما برطرف نشد، بهتر است که با یک تعمیرکار محلی تماس بگیرید. شما می‌توانید با گوگل سرچ تعمیرکاران محلی در منطقه خود که تخصص در تعمیرات یخچال دارند، پیدا کنید. با اینکار می‌توانید مشکلات خود را با تعمیرکار بحث کرده و منطقه ابریشم، شهر رامسر این محصول خود را تعمیر کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone