تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38913.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار یورویی پامگرنت در باهمتا

استارتاپ فین‌تک «باهمتا» خبر از جذب سرمایه ۵۰۰ هزار یورویی از طریق شرکت سرمایه‌گذاری سوئدی پامگرنت می‌دهد. شرکت سوئدی در ازای این سرمایه‌گذاری، ۱۴.۳ درصد از سهام باهمتا را در اختیار خواهد گرفت. این سرمایه‌گذاری ارزش ...

استارتاپ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فین‌تک «باهمتا» خبر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از جذب سرمایه ۵۰۰ هزار یورویی از طریق شرکت سرمایه‌گذاری سوئدی پامگرنت می‌دهد. شرکت سوئدی در ازای این سرمایه‌گذاری، ۱۴.۳ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - درصد از سهام باهمتا را در اختیار خواهد گرفت. این سرمایه‌گذاری ارزش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باهمتا را به ۳.۵ میلیون یورو رسانده است.

میلاد جهاندار، مدیرعامل باهمتا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که علت اصلی جذب سرمایه، توسعه و رشد سرویس بوده است:‌ «اکنون می‌توانیم روی محصول و پشتیبانی از مشتری سرمایه گذاری کنیم. باهمتا هنوز به نقطه سر به سر نرسیده است و این در حالیست که ما در پی رشد و توسعه هستیم. پیگیری چنین اهدافی هزینه‌های ما را بالاتر می‌برد و نیاز به سرمایه‌گذار داشتیم. با این سرمایه‌گذاری می‌توانیم تعداد کاربران و تراکنش‌ها را افزایش دهیم.»

شرکت سرمایه‌ گذاری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پامگرنت، شریک اروپایی شرکت ایرانی سرآوا به حساب می‌آید. جهاندار، رابطه پامگرنت با سرآوا را اینطور توضیح می‌دهد: «سرآوا یک صندوق سرمایه گذاری دارد که بخش قابل توجهی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن را شرکت پامگرنت تامین کرده است. با این حال برای سرمایه‌گذاری در باهمتا، خود پامگرنت به شکل مستقیم و مستقل ورود کرده است و سرآوا در پامگرنت هیچ سهامی ندارد.»

مدیرعامل باهمتا از تلاش ۱۰ ماهه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای جذب سرمایه‌گذار می‌گوید و خبر می‌دهد که در این فرآیند، بیش از ۶۰ جلسه با شرکت‌های سرمایه‌گذاری مختلف از جمله شرکت‌های ایرانی انجام شده است. او اشاره می‌کند که هدف اولیه، جذب سرمایه‌گذار خارجی نبوده است: «ما از سرمایه‌گذاران داخلی شروع کردیم و هدف‌مان این بود که ببینیم کدام سرمایه‌گذار به جز منابع مالی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و تعهد روی آن، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می‌تواند ارزش‌های دیگری به باهمتا اضافه کند. در نهایت مذاکرات با پامگرنت قطعی شد، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چراکه این شرکت تجربه بالایی در حوزه بین‌المللی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - داشت و می‌توانست این تجربه را به ما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - منتقل کند.»

وی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همچنین اشاره می‌کند تفاوت سرمایه‌گذار خارجی با داخلی از نظر حرفه‌ای کاملاً مشهود بوده است: «شرکت‌های خارجی شفاف مذاکره می‌کنند. اگر نظرشان منفی باشد، آن را بیان می‌کنند و مشکل را می‌گویند. در این حالت استارتاپ مشکل را می‌بیند و سعی در رفع آن خواهد داشت. اما سرمایه‌گذار داخلی با تعارف جلو می‌رود و حتی نظر منفی‌‌اش را - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اعلام نمی‌کند که این باعث طولانی شدن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - روند مذاکره خواهد شد.»

در تیر ماه سال جاری، جمعی از استارتاپ‌های فین‌تک از جمله باهمتا فیلتر شدند و حالا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جهاندار با اشاره به همین موضوع می‌گوید که سرمایه‌گذاری شرکت خارجی در یک استارتاپ فین‌تک ایرانی، نشان از چراغ سبزی دارد که سایر بازیگران این حوزه و قانون‌گذاران باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. جهاندار در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیکی هم در حضور وزیر ارتباطات عنوان کرده بود که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - استارتا‌پ‌های فین‌تک همچنان به رسمیت شناخته نمی‌شوند و فیلتر یک کسب‌وکار، به معنای اعدام آن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone