تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38914.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل قرارداد تصاحب بخشی از HTC را با مبلغ 1.1 میلیارد دلار نهایی کرد

به گفته «ریک اوسترلو» مدیر اجرایی بخش سخت افزار گوگل، کمپانی متبوعش خرید بخش طراحی تلفن های هوشمند HTC را با مبلغ 1.1 میلیارد دلار نهایی کرده است. اوسترلو اعلام کرده در پی این خرید گوگل، ...

به گفته «ریک اوسترلو» مدیر اجرایی بخش سخت افزار گوگل، کمپانی متبوعش خرید بخش طراحی تلفن های هوشمند HTC را با مبلغ 1.1 میلیارد دلار نهایی کرده است.

اوسترلو اعلام کرده در پی این خرید گوگل، قرار است تیمی از نخبگان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در سال های آتی روی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - [توسعه] محصولات نوآورانه تر و بهتر کار کنند.

این قرارداد شامل 2 هزار مهندس HTC می شود که قرار است به گوگل بپیوندند البته این افراد در شهر تایپه در تایوان باقی خواهند ماند و به گفته استرلو به این ترتیب تایپه به بزرگترین قطب مهندسی گوگل در منطقه آسیا و اقیانوسیه بدل خواهد شد.

بر اساس گفته های یک منبع آگاه البته این قرارداد بخش های مرتبط با واقعیت مجازی و عملیات تولید HTC را شامل نمی شود ولی بیشتر تیم تحقیق و توسعه موبایل های این کمپانی به گوگل خواهند پیوست.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

قرارداد یادشده به گوگل کمک خواهد کرد که بخش مرتبط با تلفن های هوشمند پیکسل خود را بیش از پیش گسترش دهد. پیش از این HTC ساخت نسل اول موبایل پیکسل را به عهده گرفته بود و پس از آن نیز موبایل پیکسل 2 گوگل توسط این کمپانی ساخته شد.

تا کنون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گوگل از نظر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - میزان عرضه موبایل های پرچمدار به بازار در مقابل اپل و سامسونگ از بازیگران اصلی این حوزه به شمار نمی رفته ولی به نظر می رسد این قرارداد موجب خواهد شد گوگل بهتر از قبل بتواند رقابت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خود را در این بازار بهبود دهد. جالب تر این که استرلو نیز به این مسئله اعتراف کرده که اپل در بازارهای در حال توسعه بسیار خوب عمل کرده است.

به نظر می رسد خرید اخیر گوگل موجب شود این کمپانی به سرعت به جریان اصلی بازار تلفن های هوشمند پرچمدار وارد شود. فراموش نکنیم که استرلو در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سال 2017 اعلام کرده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بود: «ما امیدواریم در 5 سال آینده تعداد بالایی از محصولات را به فروش برسانیم».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone