تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38919.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه موبایلی با 10 گیگابایت رم توسط ویوو

در حالی که بسیاری از کارشناسان عقیده دارند حتی 8 گیگابایت مموری هم برای موبایل ها زیاده روی محسوب می شود، بهتر است خود را برای نخستین موبایل مجهز به 10 گیگابایت رم آماده کنید ...

در حالی که بسیاری از کارشناسان عقیده دارند حتی 8 گیگابایت مموری هم برای موبایل ها زیاده روی محسوب می شود، بهتر است خود را برای نخستین موبایل مجهز به 10 گیگابایت رم آماده کنید

هنوز یک دهه از عمر کمپانی ویوو نگذشته اما در همین مدت کوتاه توانسته در برابر بسیاری از کمپانی قدیمی فعال در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حوزه فناوری عرض اندام کند.

این کمپانی چینی مدتی قبل از نخستین موبایل مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر با نام X20 Plus رونمایی کرد و حالا شایعاتی از تلاش آنها برای برداشتن گام های بزرگتر شنیده می شد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی
X20 Plus

بر این اساس Xplay7 دومین موبایل مجهز به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش این شرکت است که از سخت افزاری قدرتمند و منحصر به فرد بهره می برد.

موبایل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مذکور به نمایشگری بدون حاشیه با رزولوشن 4K مجهز خواهد بود که نسبت آن به بدنه 92.9 درصد است در حالی که این میزان برای آیفون 10 به 82.9 محدود می شود.

زیر این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایشگر فوق العاده جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 و 10 گیگابایت رم تعبیه شده که نوید اجرای هر وظیفه ای را در سریع ترین زمان ممکن به همراه دارد.

این اسمارت فون که مدل جدیدتر Xplay6 محسوب می شود در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دو نسخه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و با حافظه های داخلی 256 و 512 گیگابایت عرضه خواهد شد.تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربیدوربین به کار رفته در Xplay7 نیز احتمالا از پیکربندی دوگانه بهره برده و قابلیت زوم 4 برابری را بدون افت کیفیت فراهم کند.

از دیگر قابلیت های این گجت می توان به FaceUnlock 2.0 و هدفون جک 3.5 میلیمتری صدا اشاره کرد که کمی عجیب به نظر می رسد چرا که اغلب کمپانی ها در مسیر حذف آن گام برمی دارند.

اغلب موبایل های پرچمدار در حال حاضر از رم های 4 و 6 گیگابایتی بهره می برند، اما کمپانی های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چینی با تولید چیپست مجهز به واحد پردازش عصبی و موبایل های دارای نمایشگر انعطاف پذیر و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نشان داده اند که از ماجراجویی واهمه ای ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کوشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ آیا احیانا طرفای روستای کوزه گران نقده هم تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در روستای کوزه گران شهر نقده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone