تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38918.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گلخانه‌‌ های کروی شکل آمازون در سیاتل امروز رسماً افتتاح شدند

گلخانه‌‌ های کروی شکل آمازون در سیاتل بالاخره پس از گذراندن روند برنامه‌ریزی و ساخت ۷ ساله بالاخره درهایش را به روی بازدید‌کنندگان باز کرد. این ساختمان‌های کروی شکل که «کُره‌ ها» نام دارد، چهل ...

گلخانه‌‌ های کروی شکل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آمازون در سیاتل بالاخره پس از گذراندن روند برنامه‌ریزی و ساخت ۷ ساله بالاخره درهایش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را به روی بازدید‌کنندگان باز کرد. این ساختمان‌های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کروی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شکل که «کُره‌ ها» نام دارد، چهل هزار گیاه را از گوشه‌کنار ۳۰ کشور مختلف دنیا در خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جمع‌آوری کرده است. این ساختما‌ن‌ها به منظور ایجاد محیطی طبیعی برای قرار ملاقات‌های کوچک، استراحت و فاصله گرفتن از میزکار برای کارمندان طراحی شده است.

در این کره‌ ها المانی به نام دیوار‌های زنده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طراحی شده که در واقع باغچه‌هایی عمودی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هستند که ۲۵ هزار گیاه را در دیواری به مساحت ۳۷۲ متر مربع استقرار داده‌اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این ساختمان از سه کره‌ی متصل به هم تشکیل شده که از شیشه و فلز ساخته شده‌اند و به گزارش بلومبرگ می توانند ۸۰۰ کارمند را در خود جای دهند. بزرگترین گلخانه‌ی کروی‌ این ساختمان‌ها ۲۷ متر طول و ۴۰ متر عرض داشته و با داشتن دمای ۲۲ درجه سلسیوس و ۶۰ درصد رطوبت هوا، از محیطی گرم و مرطوب بهره می‌برد.

البته در این کره‌ها، محیط‌ خرد‌اقلیم طراحی شده‌اند بدین ترتیب که دمای و رطوبت یک اتاق مجزا بوده و تاثیری در قسمت دیگر نمی‌گذارد. به همین منظور اگر شخصی دمایی گرم‌تر یا محیطی سردتر را ترجیح می‌دهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می تواند آن را فراهم آورد. ساختمان یاد شده حتی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به یک سیستم بادگیر و تهویه‌ی هوا مخصوص نیز مجهز است که می‌تواند نسیمی ملایم را شبیه‌سازی کند.تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقیگلخانه‌‌ های کروی شکل آمازون از وای فای بهره برده و اتاق‌هایش نام‌های عجیبی همچون «لانه‌ی پرنده» دارند که حس انتزاعی-جنگلی را تداعی می‌کنند. در این اتاق‌ها به غیر از برگزاری جلسات و تنفس اکسیژن تولیدی گیاهان، می‌توان استراحت کوتاهی نیز نمود. آمازون هم زمان استفاده‌ی کارمندانش از اتاق‌ها به وسیله‌ی نشان‌های هویتیشان (ID Badges) تحت نظارت قرار داده و مراقب خواهد بود کسی از محیط - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سو‌استفاده نکرده و فعالیت‌های کاری خود را برای استراحت بیشتر نادیده نگیرد.

به گفته‌ی مسئولین گلخانه‌‌ های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کروی شکل آمازون، سخت‌ترین عملیات این پروژه انتقال درخت ۱۶ متری به نام روبی از کالیفرنیای جنوبی به این ساختمان‌ها بود که ویدیوی آن را مشاهده می‌کنید.

اگرچه این گنبدهای گرد بسیار زیبا به نظر رسیده و محیطی فرح بخش دارند اما عملکرد آمازون، اقدام جدیدی نیست. پیش از این مایکروسافت برای کارمندانش خانه‌های درختی زیبایی طراحی کرده بود. این گلخانه های کروی شکل نیز از لحاظ اندازه هم نمی‌تواند قدم شگرفی در ساخت طبیعت مصنوعی باشد چرا که دبی قصد دارد اولین هتل مجهز به جنگل گرمسیری مصنوعی را با مساحت ۱۸۶ هزار متر مربع تا سال ۲۰۱۸ بسازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone