🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38904.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

توسعه فناوری چاپ سه بعدی که می تواند رنگ اجسام را پس از ساخت شان تغییر دهد

فناوری چاپ سه بعدی پیاده سازی بسیاری از ایده های جالب و شاید عجیب را فراهم کرده، ولی فناوری «ColorFab» که توسط محققان موسسه فناوری ماساچوست (MIT) توسعه داده شده، امکان تولید اشیایی را فراهم ...

فناوری چاپ سه بعدی پیاده سازی بسیاری از ایده های جالب و شاید عجیب را فراهم کرده، ولی فناوری «ColorFab» که توسط محققان موسسه فناوری ماساچوست (MIT) توسعه داده شده، امکان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تولید اشیایی را فراهم می - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کند که می توان رنگ آنها را پس از ساخت تغییر داد.

تصور اینکه چه اشیایی را می توان به وسیله - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این فناوری تولید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرد جالب است. به عنوان نمونه می - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توان قاب های موبایلی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را ساخت که رنگ آنها قابل تغییر است، یا می توان گوشواره هایی را تولید کرد که رنگ امروزشان با رنگ دیروز متفاوت باشد.

در این فناوری از رنگ های ویژه ای استفاده شده که وقتی در مقابل نور ماورای بنفش قرار می گیرند، ظاهر می شوند. در عین حال می توان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با اعمال نور مرئی رنگ اعمال شده را ناپدید کرد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان

برای استفاده از ColorFab باید مدل سه بعدی جسم مورد نظر را روی رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آپلود کرد و یک رنگ را انتخاب نمود. سپس می توان انتخاب کرد که رنگ روی کدام بخش از جسم باید پیاده شود.

این رنگ ها را می توان به صورت پیکسل - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های کوچک (مشابه با شکل) به صورت دلخواه اعمال کرد. به این ترتیب می توان انتخاب کرد که کدام پیکسل ها رنگ شان فعال و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کدام ها غیر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فعال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شود.

بر اساس آزمایش هایی که روی این سیستم انجام شده، تغییر رنگ های یک جسم، 23 دقیقه زمان می برد. ولی انتظار می رود در آینده با پیشرفت این فناوری، زمان یاد شده کاهش یابد. همچنین محققان در تلاش هستند تا رنگ دومی را نیز به این سیستم اضافه کنند.

توسعه دهندگان ColorFab در نهایت قصد دارند از این تکنولوژی در صنعت پوشاک استفاده کنند تا بتوان از طریق آن رنگ لباس ها را تغییر داد.

البته استفاده از این فناوری قرار نیست تنها به این صنعت محدود باشد و محققان قصد دارند استفاده از ColorFab  را به صنایع دیگر نیز گسترش دهند و امید دارند به لطف استفاده از کالاهایی که امکان عوض کردن رنگ آنها - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به سادگی فراهم می شود، از میزان هدر رفتن منابع و دور ریز آنها بکاهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خورشاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** ظرفشویی ایندزیت DDFG 26B17 S EU شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone