تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38921.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا از چیپست 5G با پشتیبانی از بالاترین نرخ انتقال داده رونمایی کرد

نوکیا روز گذشته از سری چیپست های موسوم به «ReefShark» رونمایی کرد که امکان اتصال 5G را فراهم می کند. این کمپانی مدعی شده که چیپست مذکور سایز آنتن های MIMO را به نصف کاهش داده ...

نوکیا روز گذشته از سری چیپست های موسوم به «ReefShark» رونمایی کرد که امکان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اتصال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - 5G را فراهم می کند. این کمپانی مدعی شده که چیپست مذکور سایز آنتن های MIMO را به نصف کاهش داده و در عین حال مصرف انرژی را نیز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تا حد زیادی بهبود می بخشد.

چیپست های ReefShark - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مقایسه با سیستم های فعلی تقریبا 64 درصد انرژی کمتری مصرف کرده و بازدهی فناوری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شبکه دسترسی رادیویی نوکیا را تا سه برابر افزایش می دهند.

علاوه بر این پلتفرم مذکور پشتیبانی از یادگیری ماشینی و دیگر سرویس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های هوش مصنوعی مبتنی بر ارتباطات رادیویی که به سرویس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های ابری متکی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هستند را نیز تقویت می کند.

این چیپست در حال حاضر توانایی انتقال داده ها با سرعت 84 گیگابیت در ثانیه را دارد که بر اساس ادعای نوکیا در میان سیستم های مشابه حرف اول را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می زند.

این ماژول ها از قابلیت زنجیره سازی نیز پشتیبانی میکنند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که به صورت تئوری بازدهی را تا 6 ترابیت بر ثانیه نیز افزایش می دهد.تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربیتقسیم بندی شبکه یا Network slicing به معنی اختصاص بخش های مجازی خاصی از شبکه بی سیم به گروه هایی از سیستم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بوده و یکی از بخش های حیاتی در شبکه های 5 است - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که پلتفرم نوکیا نیز بر همان مبنا طراحی شده است.

از آنجا که انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد اتصال دستگاه های بسیاری به شبکه اینترنت اشیاء باشیم که از اتصال 5G بهره می برند، Network slicing می تواند نقش مهمی را در مدیریت صدها میلیون دستگاه متصل به هم ایفا کند.

کمپانی نوکیا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در تابستان سال آینده عرضه این محصولات را آغاز کرده و انتظار می رود آنها را در قالب واحدهایی از ماژول  AirScale ارائه کند.

در تیرماه سال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جاری شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد، همراه اول و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شرکت نوکیا قرارداد همکاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را برای توسعه و پیاده سازی نسل پنجم شبکه های موبایل به امضا رسانده اند و باید دید توسعه فناوری های مدرن توسط کمپانی فنلاندی بر زیرساخت های اینترنت کشور چه تاثیری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone