تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38911.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چگونه اسناد ذخیره نشده در Word 2016 را بازیابی کنیم؟

تاکنون شده که بدون ذخیره کردن یک سند، به صورت تصادفی از نرم افزار Word 2016 خارج شوید؟ مایکروسافت در ورد راه هایی پیش روی کاربران گذاشته تا آن ها بتوانند اطلاعات از دست رفته ...

تاکنون شده که بدون ذخیره کردن یک سند، به صورت تصادفی از نرم افزار Word 2016 خارج شوید؟ مایکروسافت در ورد راه هایی پیش روی کاربران گذاشته تا آن ها بتوانند اطلاعات از دست رفته شان را بازیابی کنند؛ تنها در چند ثانیه می توانید فایل هایی که ذخیره نشده - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اند را ریکاوری نمایید.

در مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم نگاهی به همین راه ها بیاندازیم. بنابراین اگر دوست دارید اسنادی که در نرم افزار ورد نوشته اید به خاطر یک اشتباه کوچک از دست نروند، با ما و روش های بازیابی فایل های ذخیره نشده در Microsoft Word 2016 همراه باشید.

چگونه اسناد ذخیره نشده را بازیابی کنیم؟

تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

سناریو این است؛ بدون اینکه نوشته تان را ذخیره کنید از نرم افزار ورد خارج شده اید. آیا تمام زحماتی که کشیده اید به باد رفته است؟ نه. بعد از آنکه ورد را اجرا کردید، در نوار بالای صفحه روی File کلیک کنید و سپس Open را بزنید. در اینجا لیستی از تمام اسناد وردی که اخیرا ذخیره کرده اید نشان داده می شود.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

زیر آخرین فایل لیست، گزینه ای با نام Recover Unsaved Documents وجود دارد، آن را انتخاب کنید. با این کار فولدری به نمایش در می آید که شامل تمام سندهای ذخیره نشده در چهار روز گذشته است. روی سندی که می خواهید بازیابی شود کلیک کرده و سپس Open را بزنید.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در این مرحله یک صفحه جدیدی باز خواهد شد که محتویات سند را نشان داده و در بالای آن پیغام This is a recovered file that is temporarily stored on your - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - computer وجود دارد. کافیست روی Save As بزنید و سند را در پوشه ای که می خواهید ذخیره کنید.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اما اگر با این روش نتوانستید فایل - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را باز کنید و با ارور مواجه شدید، امکان دارد سند ورد خراب شده باشد. در این مواقع پس از آنکه - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سند ذخیره نشده را انتخاب کردید، به جای انتخاب Open (در عکس سوم) روی فلش کنار آن کلیک کنید و سپس Open and Repair را بزنید تا - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به صورت خودکار مشکل حل شود.

البته در صورتی که خواستید بدون باز کردن ورد، سندهای ذخیره نشده را ببینید می توانید Windows key + R را بگیرید تا نرم افزار Run - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اجرا شود. در اینجا - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - متن زیر را وارد کرده و OK را بزنید تا لیست اسنادی که سیو نکرده اید به نمایش در بیاید:

C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Microsoft\Office\UnsavedFiles

از AutoRecover استفاده کنید

تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اما در مواقعی که سیستم کرش می کند یا - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برق می رود می توانید به کمک قابلیت AutoRecover اطلاعات خود را در برنامه های آفیس بازیابی کنید. برای استفاده از این ویژگی، بعد از اجرای برنامه با پنل Document Recovery مواجه می شوید. این پنل شامل تمام فایل های وردِ در دسترس با عنوان و زمان ساخته شدنشان است.

می توانید روی هر فایلی که خواستید کلیک کنید تا محتوای آن ها را ببینید. اگر هم سندی بود که تصمیم داشتید ذخیره - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اش کنید، روی پیکان رو - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به رو هر فایل کلیک کرده و Save As را بزنید. اکنون سند را در مسیری دلخواه ذخیره نمایید. فراموش نکنید که امکان دارد - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فایل های این پنل تنها یک بار نمایش داده شوند، بنابراین روند ذخیره سندها را به عقب نیاندازید.

چگونه AutoRecover را - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شخصی سازی کنیم؟

تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

ویژگی AutoRecover به صورت خودکار فعال می شود ولی قابلیت شخصی سازی آن را هم دارید. ورد را باز کرده و در نوار بالای صفحه روی File کلیک کنید. سپس Options را انتخاب کرده و به بخش Save بروید. در اینجا اگر گزینه Save AutoRecover information every X minutes فعال نبود، تیک آن را بزنید تا هر چند دقیقه یک بار فایل ورد به صورت اتوماتیک سیو شود.

منظور از - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - X هم در جمله بالا زمانی است که خودتان می دهید. به صورت پیش فرض این زمان روی 10 دقیقه گذاشته شده ولی برای اطمینان بیشتر می توانید آن را عوض کنید. در ادامه تیک Keep the last AutoRecovered - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - version if I close without saving را نیز بزنید.

در پایین این دو جمله هم می توانید AutoRecover file location را ببینید. این بخش برای آن است که - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فایل های ذخیره شده توسط قابلیت AutoRecover در - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کجا ذخیره - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شوند. اگر خواستید مکان ذخیره کردن را - تعمیرات یخچال مابه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تغییر دهید، Browse را زده و مسیر جدید را مشخص کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone