🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38905.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رکوردهای تازه در گینس: کوچک ترین فیجت اسپینر و بیشترین زمان چرخش پیوسته

در حالی که بیشتر فیجت اسپینرهایی که این روز ها در بازار به فروش می رسند، تقریباً از نظر طراحی کلی شبیه به هم هستند و فقط ظاهر متفاوتی دارند، ولی فیجت اسپینری که به ...

در حالی که بیشتر فیجت اسپینرهایی که این روز ها در بازار به فروش می رسند، تقریباً از نظر طراحی کلی شبیه به هم هستند و فقط ظاهر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - متفاوتی دارند، ولی فیجت اسپینری که به تازگی ساخته شده به حدی کوچک است که می تواند روی ناخن شما جای بگیرد و حتی رکورد کوچکترین فیجت اسپینر را نیز به نام خود ثبت کرده. همچنین فیجت اسپینر دیگری توسط همین سازنده تولید شده که رکورد طولانی ترین چرخش پیوسته را به نام خود ثبت نموده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است.

فیجت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اسپینر  اول که تنها 5.09 میلی متر طول دارد، توسط کمپانی ژاپنی «MinebeaMitsumi» ساخته شده. این شرکت که تولید کننده قطعات الکترونیکی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و صنعتی است توانسته عنوان رکورد گینس «کوچکترین بلبرینگ فولادی تجاری موجود» را به نام خود ثبت کند. البته به دست گرفتن و استفاده از این گجت مشکل به نظر می رسد، چون آن قدر کوچک است که برای برداشتن آن باید از موچین یا پَنس استفاده کنید. زمان ساخت این بلبرینگ 2 ماه طول کشیده و در این مدت 8 فرد روی ساخت آن کار کرده اند.

جالب - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تر این که همین کمپانی فیجت اسپینر دیگری را تولید کرده بود که بیشترین زمان چرخش متوالی را به خود تخصیص - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داده و توانسته به مدت 24 - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دقیقه و 46 ثانیه و 34 صدم ثانیه بدون توقف روی یک انگشت بچرخد و رکورد گینس را در این زمینه به نام خود ثبت کند.

یاد آوری می کنیم که پیش از این بر اساس بررسی محققان مشخص شده بود که فیجت اسپینر هایی که به وفور در بازار در دسترس هستند، می توانند به واسطه مقدار بسیار بالای - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سرب، برای کودکان خطرناک باشند.

در حالی که بسیاری از سازندگان می گویند این اسباب بازی ها برای کودکان ساخته نشده اند و روی بسته بندی اکثر آن ها حداقل سن 14 سال برای استفاده کنندگان آن قید شده ولی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روی جعبه برخی مدل ها، حداقل سن بازی کنندگان حتی 6 سال ذکر می شود. - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سرب موجود در برخی از این گجت ها می تواند به واسطه جذب در بدن کودکان، موجب بروز مشکلات در سیستم عصبی آنها شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone