تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38923.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پرورش موز با پوست خوراکی در ژاپن

احتمالا تا به حال نشنیده اید که فردی پوست موز را بخورد اما حالا گونه جدیدی از این میوه تولید شده که این امر را ممکن می کند. نوع اصلاح شده ای از موز همراه ...

احتمالا تا به حال نشنیده اید که فردی پوست موز را بخورد اما حالا گونه جدیدی از این میوه تولید شده که این امر را ممکن می کند.

نوع اصلاح شده ای از موز همراه با پوست خوراکی اخیرا توسط جمعی از کشاورزان ژاپنی پرورش داده شده که «مانجی» نام دارد. این کلمه در ژاپن برای توصیف «غیرممکن» ها مورد استفاده قرار می گیرد و حالا ظاهرا در موز نمود یافته است.

محققان مزرعه ای به نام D&T در منطقه اوکایاما این میوه را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با استفاده از متد تازه ای به نام «انجماد بیدارباش» تولید کرده اند؛ در این روش درختان موز در دماهای زیر صفر درجه رشد پیدا می کنند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا گیاه آنها یخ بزند و بعد مجددا آنها را درون خاک دیگری می کارند.

در واقع در متد ابداعی پژوهشگران ژاپنی موزهایی که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بیشتر در مناطق گرمسیری دیده ایم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در محیط های سرد رشد می یابند و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فضایی شبیه به عصر یخی برایشان شبیه سازی می شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

فرایند یخ زدن همچنین به میوه ها امکان میدهد تا سریع تر از حد معمول برسند. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به طور معمول دو سال زمان نیاز است تا موز به رشد کامل برسد اما در این شیوه این میوه ظرف چهار ماه می رسند.

اما با وجود فرایند سریع رشد این گونه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از موز،‌ حتی اگر ساکن ژاپن هم باشید باز به سختی می توانید آنها را خریداری کنید. این موزها تنها از طریق یک فروشگاه خاص در کل کشور ژاپن عرضه می شوند و حتی اگر بتوانید سری به این فروشگاه (Fruit Corner of Tenmanya Okayama) بزنید باز هم لازم است بدانید که به صورت هفتگی تنها ۱۰ عدد مانجی در آن عرضه می گردد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با این حال اگر مشخص شود که این موز های اصلاح شده طرفداران زیادی دارند به احتمال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - زیاد تغییرات قابل توجهی در فرایند عرضه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنها صورت میگیرد.

اما باید اشاره کنیم که درست مانند هر میوه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیگری در ژاپن مانجی هم قیمت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پایینی ندارد و یک عدد از آن ۵.۵۷ دلار (تقریبا ۲۶ هزار تومان) - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قیمت دارد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - البته با در نظر داشتن اینکه پوست موز طعم چندان خاصی ندارد شاید پرداخت این مبلغ برای خرید یک مانجی زیاد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هم منطقی نباشد با این حال آنطور که به نظر می رسد این میوه علاقمندان مختص به خود را پیدا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرده.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone