🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36148.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی‌ اس 10 سامسونگ احتمالاً مانند آیفون X پلاس به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز باشد

بنابر گزارش تازه منابع کره ای، موبایل پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ ممکن است به دوربین سه گانه اصلی مجهز باشد. وب سایت کره ای The Investor به نقل از تحلیلگران محلی می گوید که ...

بنابر گزارش تازه منابع کره ای، موبایل پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ ممکن است به دوربین سه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - گانه اصلی مجهز باشد. وب سایت کره ای The Investor به نقل از تحلیلگران محلی می گوید که سامسونگ به این خاطر به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - فکر تجهیز پرچمدار خود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - به دوربین سه گانه افتاده که اپل هم قرار است آیفون X Plus را با ماژول مشابهی در سال 2019 عرضه کند.

در این گزارش همچنین صحبت هایی درباره سنسور سه بعدی به میان آمده که ممکن است در دوربین گلکسی اس 10 تعبیه شود و امکان ضبط محتویات با کیفیت سه بعدی را فراهم می آورد؛ از سلفی های سه بعدی گرفته تا محتویات دیگری که در محیط واقعیت افزوده کاربرد دارند. این سنسور سه بعدی لزوماً نیازمند یک دوربین سه گانه نخواهد بود اما چنین دوربینی می تواند مزایای دیگری مانند زوم اپتیکال بهبودیافته، افزایش وضوح تصویر و عملکرد عالی در شرایط کم نور داشته باشد.

در حال حاضر مشخصات دوربین سه گانه ای که سامسونگ ممکن است در گلکسی اس 10 به کار بگیرد نامشخص است. در این بین، هواوی از همین حالا اسمارت فونی با سه دوربین در پشت عرضه کرده که تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می کند. دوربین سه گانه هواوی P20 شامل یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، یک سنسور مونوکروم 20 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی است و سامسونگ هم احتمالاً به سراغ مشخصات مشابهی برود.

در نهایت گفتنی است که بنابر آخرین شایعات، خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ (که یک مدل 5.8 اینچی و یک مدل 6.3 اینچی را شامل می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - شود) در ماه ژانویه 2019 رونمایی خواهد؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - یعنی کمتر از یک سال بعد از گلکسی اس 9. اما هنوز برای نتیجه گیری زود است و سامسونگ هم فعلاً بیشترین تمرکزش را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - روی گلکسی نوت 9 گذاشته که تا چند ماه دیگر معرفی و روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone