🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44995.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ابزار Arsenal با کمک هوش مصنوعی بهترین کادر عکاسی را انتخاب می کند [تماشا کنید]

تنظیمات فراوان و پیچیده دوربین های DSLR و بدون آینه ممکن است حتی برای عکاسان حرفه ای نیز گمراه کننده باشد. «رایان استاوت» برنامه نویس اهل مونتانا برای این مسئله چاره ای اندیشیده و دستگاهی ...

تنظیمات فراوان و پیچیده دوربین های DSLR - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و بدون آینه ممکن است حتی برای عکاسان حرفه ای نیز گمراه کننده باشد. «رایان استاوت» برنامه نویس اهل مونتانا برای این مسئله چاره ای اندیشیده و دستگاهی به نام «Arsenal» را معرفی کرده است.

این ابزار در واقع یک ماژول الکترونیک است که به دوربین وصل شده و به کمک هوش مصنوعی، بهترین زاویه و تنظیمات را برای عکاسی از سوژه مورد نظر انتخاب می کند. آرسنال پس از اتصال به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوربین، از طریق اپلیکیشن اندروید یا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فعال شده و تصویر پیش روی لنز را ارزیابی می کند.

دستگاه مورد بحث ورودی دوربین را با دِیتا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بیسی از هزاران عکس که تنظیمات معلومی دارند مقایسه کرده و تصاویر مشابه را پیدا می کند. در مرحله بعدی نرم افزار وارد عمل شده و بهترین تنظیمات ممکن را با توجه به نوع - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوربین و لنز مشخص می نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تنظیمات مربوطه در آخر با توجه به 18 فاکتور محیطی مختلف بهینه می شوند؛ به عنوان مثال اگر سوژه متحرکی در عکس وجود داشته باشد، آرسنال سرعت شاتر را پایین می آورد و یا اگر به عمق میدان بیشتری نیاز باشد، گشودگی دهانه لنز نیز افزایش خواهد یافت.

آرسنال امکان اعمال تنظیمات را از فاصله 30 متری فراهم می کند

البته عکاسان حرفه ای معمولاً ترجیح می دهند کنترل تنظیمات را خود به دست بگیرند که در این زمینه نیز ماژول آرسنال، امکان تغییر تنظیماتی مانند سرعت شاتر، گشودگی دهانه لنز و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ISO، همراه با مشاهده تصویر زنده از طریق نمایشگر تلفن همراه، و در نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گرفتن عکس را از فاصله 30 متری فراهم می کند.

کاربران همچنین می توانند با استفاده از ابزار مذکور، عکس های مختلف از یک کادر را با هم ترکیب کرده و از این طریق، تصاویر HDR واقعی و عکس هایی با سوژه اصلی و پس زمینه شفاف تهیه کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بنا به گفته طراح، آرسنال با هربار شارژ 6 ساعت کار می کند و با دوربین های کانن، نیکون، سونی و فوجی سازگار است. این پروژه در حال حاضر در «Kickstarter» حمایت مالی شده و علاقه مندان می توانند با پرداخت 150 دلار در تحقق آن سرمایه گذاری نموده و پس از تولید، یک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسخه از آن را دریافت کنند.

قیمت تخمینی نسخه تولید انبوه 250 دلار بوده و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آرسنال اوایل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زمستان به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دست مشتریان خواهد رسید. در ادامه توجه شما را به کلیپ تبلیغاتی این محصول جلب می کنیم:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone