🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26438.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آغاز تولید انبوه رم‌های 12 گیگابیتی LPDDR5 سامسونگ

در اسفند ماه 1397 بود که سامسونگ از آغاز تولید انبوه چیپ رم 12 گیگابایتی LPDDR4X گفت. این چیپ که هنوز هم بالاترین ظرفیت در بین DRAM های ویژه گوشی های هوشمند را دارد برای گوشی ...

در اسفند ماه 1397 بود که سامسونگ از آغاز تولید انبوه چیپ رم 12 گیگابایتی LPDDR4X گفت. این چیپ که هنوز هم بالاترین ظرفیت در بین DRAM های ویژه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - گوشی های هوشمند را دارد برای گوشی های پرچمدار طراحی شده است. اما سامسونگ به این چیپ هم قانع نبوده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - و خبر از تولید انبوه مدل سریعتر ولی با اندازه های مشابه داده است.

چیپ جدید سامسونگ، اولین رم 12 گیگابیتی LPDDR5 برای گوشی های هوشمند است. علاوه بر این اعلام شده که چیپ های LPDDR5 با ظرفیت 12 گیگابایت هم در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.

سامسونگ امیدوار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - است رم های LPDDR5 که در اسفند ماه سال قبل معرفی شدند گوشی های هوشمند 5G را با سرعت بالا و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - بهینگی انرژی همراه کنند و به قابلیت های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی گوشی ها سرعت ببخشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس

رم LPDDR5 سامسونگ هم مشابه با مدل های LPDDR4X بر مبنای فناوری نسل دوم چیپ های 10 نانومتری این شرکت طراحی شده و وعده سرعت تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - 1.3 برابر سریع تر را می دهد. بر اساس محاسبات سامسونگ در یک مجموعه 12 گیگابایتی از رم های LPDDR5 دوازده گیگابیتی، امکان انتقال یک فایل 44 گیگابایتی (معادل با 12 فیلم با کیفیت full - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - HD) تنها در یک دقیقه ممکن می شود.

به این ترتیب به گفته سامسونگ این چیپ ها امکان بهره بردن از قدرت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - 5G و قابلیت های هوش مصنوعی از جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - ضبط ویدیوهای با کیفیت و یادگیری ماشینی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - را در کنار افزایش شارژدهی باتری فراهم می کند.

شرکت کره ای در نهایت قصد دارد در سال آینده میلادی چیپ های LPDDR5 با ظرفیت 16 گیگابیتی را توسعه دهد تا قابلیت های پیشرفته تر را در گوشی های هوشمند ارائه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone