🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  3. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
  5. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26446.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب‌پذیری بلوتوث؛ کاربران ویندوز و اپل در معرض تهدید

آسیب پذیری جدیدی در پروتکل ارتباطی بلوتوث کشف شده که می تواند هویت و موقعیت مکانی کاربران دستگاه های مدرن را فاش کند. به گفته محققان این آسیب پذیری با دستگاه های مبتنی بر سیستم ...

آسیب پذیری جدیدی در پروتکل ارتباطی بلوتوث کشف شده که می تواند هویت و موقعیت مکانی کاربران دستگاه های مدرن را فاش کند.

به گفته محققان این آسیب پذیری با دستگاه های مبتنی بر سیستم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - عامل های ویندوز 10، مک او - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - اس و iOS مرتبط است و به این ترتیب شامل آیفون، آیپد، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - اپل واچ، مک بوک و تبلت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - ها و لپتاپ های مایکروسافت می شود. با این حال به نظر می رسد دستگاه های اندرویدی از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - این آسیب پذیری در امان هستند.

این آسیب پذیری به نحوه ارتباط دستگاه های بلوتوث با هم مرتبط است. در ارتباط بلوتوث یک دستگاه به عنوان مرکز ارتباطی عمل می کند و دیگری به عنوان یک وسیله جانبی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - آن مرتبط می شود. دستگاه جانبی سیگنال هایی حاوی یک آدرس یکتا (MAC) و نیز داده های ارتباط را ارسال می کند. بیشتر دستگاه ها این آدرس را به طور دروه ای تغییر می دهند اما پژوهشگران موفق شده اند با یک الگوریتم شنود منبع باز ارتباط بلوتوث را حتی در شرایط تغییر آدرس، شناسایی کنند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس

البته این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - آسیب پذیری داده های خصوصی کاربران را افشا نمی کند اما می تواند برای ردیابی دستگاه های بلوتوث و کاربران آنها به کار برود. در بین دستگاه های آسیب پذیر کاربران دستگاه های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - فیت بیت بدترین شرایط را دارند؛ چرا که به گفته محققان این دستگاه ها به طور خودکار آدرس ها را تغییر نمی دهند و به این ترتیب ردیابی آنها ساده تر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - می شود.

به نظر می رسد راحت ترین راه جلوگیری از هک (حداقل در دستگاه های مبتنی بر iOS و ویندوز 10) خاموش کردن بلوتوث و روشن کردن مجدد آن باشد. اما نیازی نیست به این دلیل استفاده از دستگاه بلوتوث خود را کنار بگذارید چرا که به گفته محققان هزاران راه برای ردیابی کاربران وجود دارد که حتی هیچ نیازی به بلوتوث ندارند. اما - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کازرون استان فارس - همچنان نباید از یاد برد که مهم این است که چه کسی به داده های حساس شما دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone