🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26429.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

استارت‌آپ‌های خشکشویی زودشور و لاندراپ ادغام شدند

دو استارت آپ خشکشویی آنلاین زودشور و لاندراپ با یکدیگر ادغام شدند. این دو استارت آپ همکاری خود را در طی یک بیانیه خبری اعلام کردند و در این بیانیه تاکید کردند که ادغامشان در ...

دو استارت آپ خشکشویی آنلاین زودشور و لاندراپ با یکدیگر ادغام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - شدند. این دو استارت آپ همکاری خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - در طی یک بیانیه خبری اعلام کردند و در این بیانیه تاکید کردند که ادغامشان در راستای ارائه سرویس با‌کیفیت‌تر و مبارزه با شرایط خاص اقتصادی جامعه بوده است.

در بیانیه مشترک لاندراپ و زودشور آمده است که بزرگترین هدف هر استارت آپ خشکشویی آنلاین این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - است که با استفاده از تکنولوژی و کاهش هزینه‌های سربار سنتی، بتواند گامی درجهت آسایش بیشتر مردم و بهینه مردن خدمات این صنعت بردارد:

«با درنظر داشتن چنین هدفی و باتوجه به شرایط خاص اقتصادی جامعه و چالش‌هایی که استارتاپ‌ها برای رسیدن به رشد موردنظرشان با آن‌ها مواجه‌اند، امروز زودشور و لاندراپ اعلام می‌کنند که با هم ادغام شده‌اند و با همکاری یکدیگر بزرگترین خشکشویی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - آنلاین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - کشور را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - تشکیل داده‌اند و قصد گسترش خدمات خود به شهرهای دیگر ایران را دارند . این اتفاق در اولین گام باعث کاهش هزینه‌های مشترک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - و مستهلک شدن هزینه‌های عملیاتی و درآمدزایی بیشتر شده است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان

اردیبهشت ماه امسال بود که دیجیاتو خبر از زمزمه‌های ادغام این دو استارت آپ داده بود. در آن زمان «محمد رهی» مدیرعامل زودشور خبر داده بود که مذاکرات ادغام در روزهای پایانی سال ۹۷ شروع شده و حالا به نظر می‌رسد بعد از گذشت چند ماه به نتیجه رسیده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - رهی به دیجیاتو درباره فواید این ادغام چنین گفته بود:

«اوضاع اقتصادی کنونی باعث شده که سرمایه‌گذاری به سمت خشکشویی آنلاین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - نیاید. ما جلسات زیادی با سرمایه‌گذاران داشتیم و نتوانستیم آنها را مجاب به سرمایه‌گذاری در این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - حوزه کنیم؛ اطلاع داریم که دیگر بازیگران این حوزه نیز از جذب سرمایه تقریبا ناتوان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - باقی ماندند.»

او اکنون ضمن اعلام این خبر به دیجیاتو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - می‌گوید که تمام مدیریت و برنامه‌های تیم هر دو مجموعه اعم از لجستیک و کال سنتر و حتی Backend هر دو مجموعه یکی شده منتها برندها همچنان به صورت مستقل پابرجا هستند:

«دلیل این کار این است که می‌خواهیم با خشکشویی‌های آنلاین دیگری صحبت کنیم و شاید تعداد تیم‌هایی که به مجموعه‌مان اضافه شوند بیشتر شود. ضمن اینکه ما هر دو روی برندهای خود کار کردیم و مشتریان وفادار خود را داریم که نمی‌خواهیم آنها را از دست دهیم.»

رهی همچنین تاکید دارد که این ادغام باعث کاهش هزینه‌ها شده و این مساله باعث کاهش هزینه ۱۵ درصدی هر دو شرکت شده است، آنهم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - با وجود افزایش سفارش.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان

مدیرعامل لاندراپ نیز چندی پیش در گفتگوی خود با دیجیاتو تاکید کرده بود که «ادغام خشکشویی‌های آنلاین می‌تواند به نفع بازیگران این حوزه باشد». «طاهره ذوالفقاری» با اشاره به اینکه خشکشویی‌های آنلاین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - اساسا قرار نیست مانند سرویس‌های سفارش آنلاین غذا همه‌گیر شوند تاکید کرده بود که استارت آپ‌های این حوزه می‌توانند فرهنگ خشکشویی را در بین ایرانیان بیش از پیش جا بیندازند.

زودشور و لاندر اپ اعلام کردند که هدف مشترکشان رشد فرهنگ استفاده از خشکشویی آنلاین و خدمات مشابه و کاهش هرچه بیشتر هزینه هاست و به کاربران خود وعده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - داده‌اند که شاهد بهبود کیفیت خدمات با سرعت بیشتری خواهند بود؛ همچنین وعده داده شده که خدمات جدید دیگری از جمله خدمات تخصصی شست و شوی مبل ، کارواش نانو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - و نظافت منزل به زودی رونمایی میشوند.

اوضاع - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - اقتصادی کشورمان باعث شده که بسیاری از استارت آپ‌ها در روزهای اخیر به فکر ادغام با یکدیگر بیفتند تا بتوانند در این شرایط اقتصادی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - سرپا بمانند. دیجیاتو پیش‌تر در گزارشی تشریحی موضوع ادغام استارت آپ‌های ایرانی را بررسی کرده بود؛ به اذعان بسیاری از کارشناسان ادغام استارت آپ‌ها در شرایط فعلی بهترین راه‌حل است اما برای به موفقیت رسیدن نیازمند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان - گذر زمان است.

- تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تایباد استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone