🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  2. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  4. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  5. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26450.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

عضو هیات مدیره پست: پیشرفت دیجیتالی باعث ایجاد اشتغال خواهد شد

عضو هیات مدیره پست در نشست خبری خود در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ اعلام کرد که توسعه فناوری و عرضه خدماتی مانند الوپست قصد ندارد که هیچ شغلی را در شرکت ملی پست حذف ...

عضو هیات مدیره پست در نشست خبری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - خود در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - بیست - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - و پنجمین نمایشگاه الکامپ اعلام کرد که توسعه فناوری و عرضه خدماتی مانند الوپست قصد ندارد که هیچ شغلی را در شرکت ملی پست حذف کند بلکه این موارد منجر به ایجاد شغل نیز خواهد شد.

«محمدرضا قادری» در الکامپ امسال اعلام کرد که در دنیا شرکت پست را به عنوان پرکننده خلا فضای مجازی و فیزیکی می‌شناسند، به این معنا که هر آنچه در فضای مجازی رخ می‌دهد که نیازی به یک جابجایی در فضای فیزیکی دارد، بر عهده پست است. قادری در ادامه افزود:

«به همین دلیل برنامه راهبردی شرکت پست را مورد بازنگری قرار دادیم و آن را تغییر دادیم تا از یک اپراتور برتر پستی به یک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - سکوی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - تجارت الکترونیک تغییر پیدا کنیم. حال شرکت پست می‌خواهد پلتفرمی باشد که چه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - برای فعالان تجارت الکترونیک و چه برای کسب  و کارها و مردم در هر مقایسی، یک تعامل راحت و ساده و کاربردی با پست - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - را بیافریند.»

قادری معتقد است که شرکت پست دیگر فقط یک شرکت لجستیکی ساده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - نباید باشد و حالا تبدیل به یک زنجیره کامل تجارت الکترونیک شده و قصد گسترش این زنجیره را دارد:

«از بازاریابی گرفته فروش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - اینترنتی و سرویس‌های پرداخت می‌توانند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - در این سکوی تجارت الکترونیک رخ بدهند اما - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - نکته مهم اینجاست که شرکت پست قصد ندارد مسئولیت توسعه صفر تا صد این سکو را بر عهده بگیرد و قصد دارد که این توسعه را با شرکت‌های خصوصی و دولتی انجام دهد. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - ما در این بین صرفا از برخی مزیت‌های بی‌نظیر پست مانند ناوگان و سرویس Tracking فوق‌العاده‌مان برای توسعه سکوی تجارت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - الکترونیک استفاده می‌کنیم.»

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان

قادری با اشاره به سرویس الوپست که به تازگی راه‌اندازی شده، آن را نمونه‌ای کامل برای همکاری شرکت پست با یک استارت آپ تخصصی می‌داند. او پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - رشد و سرویس‌های جدید منجر به حذف یک سری شغل ها خواهد شد یا خیر را اینگونه جواب داد:

«پیشرفت دیجیتال شاید منجر به حذف برخی شغل‌ها شود ولی در ازای آن کلی هم شغلی جدید ایجاد می‌کند. در حال حاضر به نظر من افزوده شدن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - این خدمات نه تنها باعث حذف شغل‌ها نخواهد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - شد بلکه تصور می‌کنیم این موارد باعث ایجاد اشتغال هم خواهد شد. خدماتی که پیش‌تر توسط پست به صورت خرد انجام می‌شده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - حالا در ابعادی بزرگتر برگزار می‌شود و در حقیقت کل ناوگان الوپیک حالا در پست هم هستند. ادامه این راه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - و توسعه موارد دیگر نیز چنین - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - موقعیتی را ایجاد می‌کند و باعث یک هم‌افزایی خواهد شد. هیچ‌یک از نیروهای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - شرکت پست قرار نیست با این پیشرفت‌ها و تغییر خدمات شغل خود را از دست بدهند.»

قادری تاکید دارد که این پلتفرم‌های ملی نیازمند مشارکت ملی هستند و آنها نیز قصد دارند که عدالت و شفافیت را در همکاری پست با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - دیگر شرکت‌های بخش خصوصی رعایت کنند: «به همین دلیل برای تمامی همکاری‌ها فراخوان‌هایی عمومی منتشر می‌کنیم و از همه مجموعه‌ها که تمایل به همکاری دارند دعوت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر همدان استان همدان - بعمل می‌آوریم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone