🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26451.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

لایک های اینستاگرام از دید کاربران ۷ کشور دنیا پنهان شد

شاید اگر توجهمان به امتیازهای ساختگی در فضای مجازی کمتر می شد، اینترنت نسبت به ماهیت امروزی اش فضای بهتری بود. با در نظر داشتن همین مساله نیز حذف یا به عبارتی پنهان سازی لایک ...

شاید اگر توجهمان به امتیازهای ساختگی در فضای مجازی کمتر می شد، اینترنت نسبت به ماهیت امروزی اش فضای بهتری بود. با در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - داشتن همین مساله نیز حذف یا به عبارتی پنهان سازی لایک های اینستاگرام نیز در دستور کار مدیران این پلتفرم قرار گرفته است.

چند هفته پیش بود که مدیران این پلتفرم اعلام کردند تست طرحی تازه را بررسی می کنند که در آن کل تعداد لایک های هر پست از دید کاربران پنهان می شود. البته در این طراحی تازه شما همچنان متوجه لایک شدن پست خود توسط دنبال کنندگانتان می شوید اما اگر سری به صفحه دوستان خود بزنید نمی بینید که یک عکس یا فیلم چه تعداد لایک دریافت کرده است.

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - در آن زمان اینستاگرام حرفی در مورد چند و چون این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - تغییرات و روند پیشرفت آن به میان نیاورد و حالا با خبری که امروز منتشر شد می توانیم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - مطمئن باشیم که کار خوب پیش رفته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - است. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - این پلتفرم در ابتدا لایک ها را از دید کاربران کانادایی پنهان کرد و اکنون خبر داده که شش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - کشور دیگر نیز از امروز مشمول این قانون می شوند:

  • ایرلند
  • ایتالیا
  • ژاپن
  • برزیل
  • استرالیا
  • نیوزیلند

عجیب آنکه کاربران کانادایی (نخستین کشوری که این طرح در آن اجرا شد) روز گذشته اعلام کردند که مجددا می توانند تعداد لایک های دنبال کنندگان خود را مشاهده نمایند که اینستاگرام در پاسخ خبر داد این طرح آزمایشی همچنان در کانادا در حال اجراست، ضمن آنکه چند ساعت بعد نیز اوضاع در کانادا به روال عادی اش بازگشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان

پیشتر در مورد تبعات حذف لایک از اینستاگرام مطالبی را در دیجیاتو منتشر کردیم اما اگر می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - خواهید بدانید چرا باید لایک ها از دید کاربران این شبکه اجتماعی حذف شوند باید بگوییم که طبق اعلام اینستاگرام این شرکت دوست دارد دنبال کنندگان در اینستاگرام بیشتر روی عکس ها و ویدیوها منتشر شده در آن تمرکز نمایند نه تعداد لایک هایشان.

به بیان دیگر وقتی لایک ها عمومی می شوند مردم بیش از اندازه به آنها توجه می کنند. مردم تعداد لایک ها را معیاری برای موفقیت یک پست قلمداد می کنند و بعضا برای دریافت تایید دیگران اقدام به خرید لایک می کنند. اگر پستی به اندازه کافی لایک نگیرد مردم آنها را حذف می کنند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - توازن تعداد لایک در پست هایشان به هم نخورد. حال آنکه اگر خالق - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - محتوا همچنان امکان مشاهده تعداد لایک ها را داشته باشد و صرفا تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - آنها از دید دنبال کنندگان پنهان شود باز هم مالک صفحه درک خوبی از پست هایش خواهد داشت و دیگر نگران نقطه نظر کاربران نسبت به پست های دارای لایک پایین نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone