🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  2. سوال: چرا پکیج خود به خود خاموش می شود؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی قطعات الکترونیکی در لوازم برقی است.
  4. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26436.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هکرها از طریق وبسایت سامسونگ اطلاعات کاربران اسپرینت را به سرقت بردند

اپراتور موبایل اسپرینت تایید کرده هکرها از طریق وبسایت سامسونگ موفق به هک سیستم های آن ها شده اند. هموز آمار دقیقی از نعداد کاربرانی که اطلاعاتشان در جریان هک اسپرینت به سرقت رفته در ...

اپراتور موبایل اسپرینت تایید کرده هکرها از طریق وبسایت سامسونگ موفق به هک سیستم های آن ها شده اند. هموز آمار دقیقی از نعداد کاربرانی که اطلاعاتشان در جریان هک اسپرینت به سرقت رفته در دسترس نیست.

اسپرینت هک شدنش را پس از گذشت چهار هفته - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اعلام کرده است

این کمپانی اعلام کرد هکرها از طریق سرویس «Add a line» در وبسایت سامسونگ موفق شده اند به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اطلاعات برخی حساب های کاربری دسترسی پیدا کنند. اسپرینت اعلام کرده اطلاعات به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سرقت رفته به اندازه کافی حیاتی نیستند تا بتوان از آن ها سوء استفاده کرد کرد، به این معنا که اطلاعات مهم کاربران مانند شماره حساب های بانکی و کد ملی آن ها به سرقت نرفته است.

با این حال زیاد هم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمی توان آسوده بود، زیرا در جریان هک اسپرینت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اطلاعاتی مانند نام ها، آدرس های پستی، شماره تلفن ها، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کد شناسایی موبایل و دیگر اطلاعات حساس به دست هکرها افتاده اند. این اپراتور حدودا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چهار هفته قبل متوجه هک شده بود و سه روز بعد از آن تمام رمز عبورهای حساب های هک شده را تغییر داد. سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرده که هک از طریق سیستم ورود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اسپرینت اتفاق افتاده نه سامسونگ، اما آن ها تدابیری برای جلوگیری از رخ دادن دوباره چنین حوادثی در نظر گرفته اند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

از آنجایی که هک اسپرینت از طریق وبسایت سامسونگ انجام شده، تعداد کاربران آسیب دیده نسبت به حالتی که خود اسپرینت مستقیما مورد حمله قرار بگیرد کمتر بوده است، اما برای دستیابی به اطلاعات بیشتر باید منتظر انتشار آمار از سوی این اپراتور بمانیم.

گفتنیست چند ماه قبل هم یکی از اپراتورهای مجازی تحت مالکیت اسپرینت به نام Boost Mobile نیز دو ماه پس از هک شدن، آن را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به شکل عمومی اعلام کرد. در نتیجه به نظر می رسد سال 2019 چندان با تیم امنیتی اسپرینت سازگار نبوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone