🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری پکیج باید به گونه ای باشد که موارد ایمنی حفظ شود و بهتر است در کنارآن تهویه هوا وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  4. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26443.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کرد

وزیر ارتباطات کشورمان صبح امروز بعد از سخنرانی در مراسم افتتاحیه الکامپ، به همراه تنی چند از وزرای ارتباطات کشورهای همسایه از سالن‌های نمایشگاه الکامپ بازدید به عمل آورد. «محمد جواد آذری جهرمی» بازدید خود ...

وزیر ارتباطات کشورمان صبح امروز بعد از سخنرانی در مراسم افتتاحیه الکامپ، به همراه تنی چند از وزرای ارتباطات کشورهای همسایه - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از سالن‌های نمایشگاه الکامپ بازدید به عمل آورد. «محمد جواد آذری جهرمی» بازدید خود را از سالن ۳۸ و با غرفه ایرانسل آغاز کرد.

در این دیدار، هیأتی متشکل - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از وزرای ارتباطات کشورهای عراق، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، قائم مقام وزیر ارتباطات قطر، معاون دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، دبیرکل اتحادیه مخابراتی کشورهای آسیا و اقیانوسیه (APT) و دبیرکل اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC)، رئیس نظام صنفی رایانه‌ای کشور، معاونان وزیر ارتباطات و مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه نیز در کنار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

در این بازدید دکتر «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل ایرانسل، دستاوردهای جدید ایرانسل نظیر رشد مصرف دیتای مشترکان را شرح داد و به ارائه توضیحاتی در خصوص معرفی خدماتی نظیر VoLTE، VoWiFi، اینترنت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیکیشن و سیم‌کارت کودک، «ایرانسل من» و حساب چندکاربره برای مشترکان، پرداخت.

مدیرعامل ایرانسل، همچنین در خصوص راهکارها و خدماتی - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که ایرانسل در زمینه اینترنت اشیاء، شهر هوشمند، خدمات پرداخت الکترونیکی و سیم‌کارت NFC، خدمات ابری و WiFi شرکتی ارائه می‌دهد توضیحاتی را به وزیر و همراهانش ارائه کرد.

ایرانسل برای الکامپ امسال برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته که مشروح آنها در این لینک قابل مشاهده است. گفتنی است این اپراتور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ غرفه‌های جداگانه‌ای در سالن‌های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه را برای ارائه و معرفی خدمات خود، در نظر گرفته است.

نمایشگاه الکامپ - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، پذیرای بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone