🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26437.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ به زودی از گلکسی واچ اکتیو 2 با ویژگی ECG رونمایی خواهد کرد

سامسونگ قرار است به زودی ساعت هوشمند جدیدش به نام گلکسی واچ اکتیو 2 را با قابلیت گرفتن نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام (ECG) معرفی کند. این محصول که جانشین گلکسی واچ اکتیو می شود، اولین ...

سامسونگ قرار است به زودی ساعت هوشمند جدیدش به نام گلکسی واچ اکتیو 2 را با قابلیت گرفتن نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام (ECG) معرفی کند. این محصول که جانشین گلکسی واچ اکتیو می شود، اولین ساعت ساخته شده توسط سامسونگ خواهد بود که از این ویژگی برخوردار است.

گلکسی واچ اکتیو 2 که تصاویر منتسب به آن چند روز قبل منتشر شده بودند، در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی - زمان عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی - قابلیت ECG را به صورت پیش فرض ندارد. این ویژگی در قالب یک به روز رسانی در نیمه اول سال 2020 برای کاربران فعال خواهد شد. البته این ساعت هنگام عرضه وضعیت تپش قلب را به شکل ابتدایی نشان خواهد داد. مثلاً اگر قلب کاربر بیش از حد تند یا کند بزند ساعت به کاربر اخطار می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی

این اولین باری نیست که سامسونگ ساعت های هوشمند خود را به سنسور ضربان قلب مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی - می کند. محصولات گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ از سنسور نوار قلب ساده و کم دقت برخوردار بودند. سنسورهای الکتروکاردیوگرام که به کمک سیگنال های الکتریکی تپش قلب را ثبت می کنند، دقت بیشتری داشته و امکان تشخیص بیماری های قلبی را تا حدودی فراهم می کنند.

سامسونگ برای استفاده از ECG در ساعت های هوشمند خود بایستی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأییدیه بگیرد؛ عاملی که گفته می شود باعث ایجاد وقفه در عرضه ساعت های جدید این سازنده شده است.

امکان اضافه کردن ویژگی ECG مدتی بعد از عرضه را اپل قبلاً با اپل واچ سری 4 (بررسی دیجیاتو) انجام داده بود. قابلیت الکتروکاردیوگرام در این ساعت چند ماه بعد از عرضه به شکل آپدیت به آن اضافه شد. اپل نیز همانند سامسونگ برای به کارگیری این قابلیت در ساعت های خود باید از سازمان غذا و دارو تأییدیه می گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی

ساعت هوشمند جدید سامسونگ بیشتر شبیه یک به روز رسانی سنتی برای خط تولید ساعت های هوشمند این شرکت است. گلکسی واچ اکتیو 2 در سه مدل LTE, Bluetooth و Under Armour عرضه خواهد شد. مدل Under Armour یک بند مخصوص داشته و با اشتراک 6 ماهه MapMyRun به بازار خواهد آمد. طبق گزارش Sammobile تمامی مدل ها در دو سایز 40 و 44 میلیمتری عرضه شده و از نسخه 1.5 سیستم عامل ONE UI سامسونگ بهره خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی - برد.

از گلکسی واچ اکتیو 2 به همراه گلکسی نوت 10 در رویدادی طی ماه آینده در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد. سامسونگ یک رویداد را در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی - تاریخ 7 آگوست (بامداد 17 مرداد) در همین شهر برنامه ریزی کرده است. بنابراین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کمیجان استان مرکزی - ممکن است این ساعت هوشمند را در همین رویداد ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone