🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41997.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بانک مرکزی: سامانه وام ازدواج مجدداً فعال شد

متقاضیان وام ازدواج در کشور به جمعیتی 500 هزار نفره تبدیل شدند که برای کاهش این آمار نیاز به یک سیستم سریع‌تر و آسان‌تر برای اعطای وام به آنها احساس می‌شود. اول مرداد ماه سال ...

متقاضیان وام ازدواج در کشور به جمعیتی 500 هزار نفره تبدیل شدند که برای کاهش این آمار نیاز به یک سیستم سریع‌تر و آسان‌تر برای اعطای وام به آنها احساس می‌شود. اول مرداد ماه سال جاری بانک مرکزی در یک طرح ضربتی با راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی مختص زوجین، از آنها خواست تا با ثبت‌نام در این سایت تا پایان شهریورماه 1396 اقدام به درخواست وام نمایند.

طرح اعطای وام - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به زوجین تا 15 مهرماه تمدید شده است.

در این برهه زمانی دوماهه بیش از 400 هزار ثبت‌نام صورت گرفت که با مشارکت 11 بانک از پیش تعیین شده قرار به پرداخت وام ازدواج این افراد شد. استقبال از این طرح و همچنین تعلل در روند تکمیل پرونده بعضی از زوجین‌ها موجب تمدید 15 روزه آن شد. تمدیدی که البته با نقص فنی سایت همراه بود و مراجعه‌کنندگان در روزهای آغازین مهرماه امکان ثبت‌نام در این سامانه را نداشتند.

بعد از گذشت چند روز از مدت زمان تمدید این طرح، مسئولان بانک مرکزی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بالاخره قفل‌های این نقص فنی را شکسته و اعلام کرده‌اند که از امروز، سوم مهرماه، سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مذکور برای همه زوجین در دسترس خواهد بود و خللی در روند ثبت‌نام پیش نخواهد آمد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

گفتنی است علت این نقص فنی چندروزه پرشدن سقف بانک‌ها برای پرداخت وام به زوجین اعلام شده است. بنابر گزارشات صادره از بانک مرکزی در این مدت کوتاه اگر ثبت‌نامی هم صورت می‌گرفت، امکان پرداخت در طی مدت زمان کوتاه برای زوجین فراهم نبود.

به هر یک از زوجین مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد.

زوجین باید بعد از ثبت‌نام در این سامانه و تعیین شعبه حداکثر تا 12 روز کاری به بانک مراجعه کرده و همچنین حداکثر ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مدارک خود اقدامات لازم را انجام دهند. در این طرح اولویت با زوجین مناطق کم برخوردار و محروم بوده و بعد از اعطای وام به این افراد، روند بررسی و پرداخت وام به جوانان سایر مناطق کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در نظر گرفته می‌شود

کمتر از دو هفته تا پایان اجرای این طرح باقی‌ مانده است و بانک مرکزی امید دارد تا پایان موعد ثبت نام در این سامانه صف طویل درخواست کنندگان وام ازدواج را کوتاه تر از پیش کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone