🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10716.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

داروخانه‌های همکار با اسنپ دکتر تهدید شدند؛ کدام مانع‌زدایی‌؟ کدام پشتیبانی؟

فروش آنلاین دارو و چالش‌های آن تمامی ندارد. حالا در اقدامی تازه، بسیاری از داروخانه‌ها به خاطر همکاری با پلتفرم‌های فروش دارو به صورت آنلاین نظیر اسنپ دکتر تهدید و از این کار منع شده‌اند. ...

فروش آنلاین دارو و چالش‌های آن تمامی ندارد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - حالا در اقدامی تازه، بسیاری از داروخانه‌ها به خاطر همکاری با پلتفرم‌های فروش دارو به صورت آنلاین نظیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - اسنپ دکتر تهدید و از این کار منع شده‌اند. این اقدام در حالی رخ می‌دهد که فروش آنلاین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - داروهای بدون نسخه، مکمل‌ها و ویتامین‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا می‌تواند مانع از تردد شهروندان به داخل داروخانه‌ها شود؛ مکانی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - که اگر عبور و مرور در آن کنترل نشود می‌تواند به محل شیوع ویروس تبدیل شود. از سوی دیگر، فروش این محصولات بی‌نیاز از نسخه، به داروخانه‌ها کمک می‌کند تا درآمد بسیار بیشتری کسب کرده و گستره‌ی مشتریان خود را به شدت افزایش دهند.

«محمد خلج» مدیرعامل اسنپ در توییتر خود با انتشار نامه‌ای، نشان می‌دهد که انجمن صنفی داروسازان ایران به روسای انجمن داروسازان چندین استان نامه‌ای فرستاده و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - در آن تمامی داروخانه‌ها را از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - همکاری با اسنپ دکتر منع - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - کرده‌ است. خلج با انتقاد از این رویکرد گفته که «مرگ بر اثر کرونا از وضعیت هشدار گذشته و اجتناب از رفت‌وآمدهای غیرضروری و در خانه ماندن به یک ضرورت تبدیل شده. در این شرایط کسب‌وکارهای آنلاین اصلی‌ترین رسالت را برای رساندن مایحتاج ضروری مردم به دستشان برعهده دارند. از همین رو، امروز، همکارانم در اسنپ دکتر همه توان و امکانات خود را برای ارائه‌ خدمات آنلاین دارویی و درمانی گذاشته‌اند و در کاهش رفت‌وآمد افراد ناقل ویروس نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. اما متاسفانه با بیشترین حد مخالفت و تهدید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - مسئولان مواجه‌اند.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی

مدیرعامل اسنپ درست می‌گوید چرا که بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که برخی داروخانه‌ها بر اساس فشارهایی که به آنها از سوی برخی نهادها آمده، علی رغم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - میل باطنی خودشان مجبور به قطع همکاری با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - این پلتفرم شده‌اند. در روزهای اخیر ما در دیجیاتو تلاش کرده‌ایم با مدیران چندین داروخانه در شهرهای مختلف گفتگو کنیم که اغلب آن‌ها به خاطر نگرانی‌های قابل درک، مایل به چنین گفتگویی نبودند. با این حال پس از جستجوی فراوان بالاخره دو مدیر داروخانه به شرط اعلام نشدن نام خود در همین رابطه با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - دیجیاتو گفتگو کردند.

مدیرعامل یکی از این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - داروخانه‌ها که در تهران فعالیت دارد به دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - گفت از اولین داروخانه‌هایی بوده که با اسنپ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - دکتر همکاری خود را آغاز کرده و از همان ابتدای راه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - به این راه فروش آنلاین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - دارو چراغ سبز نشان داده است: «وقتی یک کاری خوب است و دقیقا با شرایط جامعه همخوانی دارد، چرا این همکاری را شکل نمی‌دادیم؟ مساله فروش آنلاین داروهای بدون نیاز به نسخه و مکمل‌ها و ویتامین‌ها به نفع همه است و یک مساله برد برد به حساب می‌آید.» این شخص که نخواست نامش فاش شود می‌گوید که در زمان همکاری با اسنپ دکتر، فروششان بیشتر شده و روی گردش مالی داروخانه تاثیر مثبتی گذاشته است:‌ «تازه ما زمانی با اسنپ دکتر کار می‌کردیم که هنوز آنچنان پا نگرفته بود و قطعا همکاری در دوران کنونی که فرهنگ خرید آنلاین بیشتر شده، صرفه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - اقتصادی بیشتری برای داروخانه‌ها خواهد داشت.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی
رضا الفت نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی نیز به اتفاق اخیر و تهدید داروخانه‌ها واکنش نشان داد.
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی

مدیرعامل این داروخانه به دیجیاتو گفت با اینکه همکاری با اسنپ دکتر عالی پیش می‌رفته اما پس از مدتی که این همکاری ادامه داشته، بدون اعلام قبلی بیمه‌های این داروخانه قطع شده و به آنها گفته شده که تنها در صورت قطع همکاری با اسنپ دکتر می‌توانند از این مشکل رهایی پیدا کنند: «قطع شدن بیمه‌نامه‌ها برای یک داروخانه یعنی اینکه دیگر هیچ بیمه‌ای با ما طرف قرارداد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - نبود و مشتریان وقتی به داروخانه می‌آمدند یا باید به طور آزاد قیمت داروها را حساب می‌کردند که باعث نارضایتی‌شان می‌شد و مشتریان ما کمتر می‌شد و یا ما باید از جیب می‌دادیم چرا که بیمه به ما پولی پرداخت نمی‌کرد. این جریمه به طور یکماهه برای ما اعمال شد و در نهایت مجبور شدیم همکاری خود را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - قطع کنیم تا بتوانیم به کار خود ادامه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - دهیم.»

این دکتر در پاسخ به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - این پرسش دیجیاتو که آیا این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - تهدیدات را قانونی می‌داند یا خیر می‌گوید که که در عمل آنها با مشکلی بزرگ مواجه شدند که نمی‌توانستند بدون قطع همکاری به ادامه حیات خود در بازار فیزیکی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - ادامه دهند. او در پاسخ به دیگر پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا راهکار دیگری برای آنها ارائه شد و آیا به آنها گفته شد که طی چه چارچوبی می‌توانند با اسنپ دکتر همکاری کنند می‌گوید که هیچ راه حل دومی به آنها اعلام نشد: «ضوابط و قوانینی برای همکاری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - با این پلتفرم و سایر موارد مشابه برای ما تعریف نشد. تنها به ما گفته می‌شود که می‌توانیم مجوز داروخانه آنلاین را طی یک فرایند مجزا دریافت کنیم و از طریق سایت خودمان به فروش محصولاتمان اقدام کنیم. در واقع یک مجوز دیگر بگیریم و یک بیزینس دیگر با هزینه‌های مجزا بالا بیاوریم و از بسترهای آماده استفاده نکنیم.»

او تاکید کرد که بازار دارو بسیار شفاف است و فروش آنلاین داروها نیز به این شفافیت کمک می‌کند: «امیدوارم رویکرد دولت جدید نسبت به این مساله متفاوت باشد چرا که فروش آنلاین داروهای بدون نسخه و مکمل‌ها و... می‌تواند در ایام کرونا بسیار کمک حال مردم باشد.» به باور او، پدیده فروش آنلاین داروهای بدون نسخه در واقع همگام شدن با تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - است و نمی‌توان در نهایت جلوی آن ایستادگی کرد: «داروخانه‌های سنتی نیز باید به این مساله روی بیاورند. اینکه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - برخی داروخانه‌های بزرگ سنتی نمی‌خواهند چنین پدیده‌ای ترویج شود و یا فکر می‌کنند اگر در منطقه‌ای داروخانه‌ها به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش برسانند پس بقیه داروخانه‌ها از جمله آنها در بازار عقب می‌مانند نشان می‌دهد که با تکنولوژی هم مسیر نشدند. جلوی آینده را نمی‌توان گرفت.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی

یکی دیگر از مدیران داروخانه‌ها در تهران نیز در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که فروش آنلاین دارو آنقدری روی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - فروش آنها تاثیر مثبت داشته که توانستند به جذب نیرو در دوران رکود اقتصادی متاثر از شیوع کرونا روی بیاورند. این شخص که بخاطر مشکلات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - پیش آمده برای برخی داروخانه‌ها نخواست نام خود یا داروخانه‌اش در این مقاله برده شود، به دیجیاتو گفت که فروش آنها از زمان آغاز همکاری با پلتفرم‌های آنلاین چندین برابر رشد داشته است: «خوشبختانه هنوز برای ما مشکلی پیش نیامده و نامه‌ها و پیامک‌های تهدید آمیزی دریافت نکردیم اما برای همکاران به کرات چنین مشکلی پیش آمده و این سایه همواره در همکاری ما هم وجود دارد. به همین دلیل هم فعلا همکاری خود با سایر مجموعه‌هایی که به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - فروش آنلاین داروهای بدون نسخه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - روی آوردند را شروع نکردیم چرا که بیم این را داریم به مشکل بخوریم. در صورتی که باور داریم هرچه این همکاری‌ها بیشتر باشد، به نفع مردم و داروخانه‌ها است.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی

این دکتر به دیجیاتو می‌گوید که اصلا متوجه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - نمی‌شود چرا عده‌ای با فروش آنلاین داروهای بدون نسخه و مکمل‌ها مشکل دارند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - و نمی‌گذارند چنین اتفاقی رخ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - بدهد یا بر سر توسعه این کار مانع تراشی می‌کنند: «راستش را بخواهید حتی اگر بخواهیم فرضیه قاچاق دارو هم در نظر بگیریم و بگوییم عده‌ای خاص از بازار فیزیکی بهره می‌برند که واقعا چنین نیست؛ اما حتی اگر هم این فرض را درست بدانیم حتی فروش آنلاین دارو به نفع این افراد هم است چون به هر حال این بازار بزرگتر شده است و مشتریان بیشتری پیدا شده‌اند. خود داروخانه ما از نظر نقطه فیزیکی که قرار داشت جای چندان در دسترسی نبود اما با فروش آنلاینی که راه‌اندازی شده حالا بیشتر از خیلی داروخانه‌ها که در مناطق خوبی قرار دارند هم فروش داریم و توانستیم به پرسنل خود اضافه کنیم.»

او در پاسخ به این پرسش که نحوه فروش آنلاین دارو در این پلتفرم به چه صورت است به دیجیاتو می‌گوید که گلایه نهادهای دولتی کمی توهین آمیز به داروخانه‌ها و دکترهایی است که در این مکان‌ها به فعالیت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - مشغول هستند: «آنها می‌گویند که داروخانه‌ها در فروش آنلاین به فروش داروهایی که نسخه نیاز دارد مبادرت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - می‌ورزند و یا در لجستیک (حمل و نقل) برخی داروهای خاص نظارتی ندارند. چه کسی این را گفته است؟ کدام داروخانه حاضر است به خاطر رقم‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - بسیار پایین چند ده یا چند صد هزار تومانی کل بیزینس خود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - را به خطر بیندازد و دارو را بدون نسخه به مشتری بفروشد؟ ما و دیگر دوستانی که در این بسترها فعال هستیم حواسمان خیلی بیشتر به این مسائل است و می‌دانیم که اگر دارویی نسخه بخواهد، باید آن را به مشتری اعلام کنیم که بیاید و با نسخه به صورت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - فیزیکی دارو را ببرد. یا در حین فروختن دارویی که نیاز به یخ در کنار آن دارد تا سرمایش آن حفظ شود خودمان بسته‌های یخ در کیسه‌ها می‌گذاریم و نظارت کامل به نحوه انتقال داروها داریم. این کار را در زمان فروش فیزیکی دارو هم داریم و از مشتری می‌پرسیم که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - اگر مسیرش طولانی است برایش یخ بگذاریم، من نمی‌دانم چطور می‌گویند که ممکن است خلافی رخ بدهد؛ وقتی سیستم تمام و کمال دست متخصص داروخانه است، قطعا آن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - متخصص حواسش جمع است و به خاطر رقم‌های پایین کل چرخش مالی یک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - داروخانه را به خطر نمی‌اندازد.»

این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - دکتر ابراز امیدواری می‌کند که فروش آنلاین داروهای بدون نسخه و مکمل‌ها و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - سایر موارد مشابه بتواند از از این چالش عجیب گذر کند تا همه چیز به نفع همگان شود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی

فروش آنلاین ویتامین، مکمل و داروهای بی‌نیاز از نسخه، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - سال‌هاست که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - مشکلات خاص و عجیبی داشته. اما مسئله اینجاست که با شیوع ویروس کرونا و در یک سال و نیم اخیر، این مسئله به شکل جدی‌تری در لیست نیازهای کاربران قرار گرفته اما سیستم سنتی نهادهای مرتبط به جای مشخص کردن چارچوب‌های لازم، مشغول تهدید کردن داروخانه‌هاست. همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - برخی نمایندگان مجلس از جمله نایب رییس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی - کمیسیون بهداشت مجلس اذعان داشته‌اند که فروش داروهای بدون نسخه به صورت آنلاین هیچ منع قانونی ندارد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی -

- تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فراهان استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone