تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35287.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام از پلتفرم ویدیوهای طولانی IGTV رونمایی کرد؛ رقیب قدرتمند یوتوب

تقریبا از یکی دو هفته پیش، زمزمه‌هایی از افزایش محدودیت زمانی ویدیوهای اینستاگرام در رسانه‌ها به گوش می‌رسید که بالاخره دیشب توسط گردانندگان این شبکه اجتماعی تأیید شد. کوین سیستروم، مدیر عامل اینستاگرام دیشب به ...

تقریبا از یکی دو هفته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - پیش، زمزمه‌هایی از افزایش محدودیت زمانی ویدیوهای اینستاگرام در رسانه‌ها به گوش می‌رسید که بالاخره دیشب توسط گردانندگان این شبکه اجتماعی تأیید شد. کوین سیستروم، مدیر عامل اینستاگرام دیشب به طور رسمی از IGTV رونمایی کرد؛ پلتفرمی جدید برای میزبانی ویدیو که کاربران می توانند در آن ویدیوهایی تا سقف یک ساعت به اشتراک بگذارند.

این پلتفرم به عنوان قسمتی از تب اکسپلور اینستاگرام شروع به فعالیت کرده و به زودی اپلیکیشن مستقل iOS و اندروید هم برای آن منتشر می‌شود. اما دسترسی به IGTV هنوز برای همه ممکن نیست، و اینستاگرام اعلام کرده که به تدریج آن را برای کلیه کاربرانش از سراسر دنیا منتشر می‌کند.

در تصویر گیف پایین می‌توانید نمایی از چگونگی ورود به بخش IGTV را در آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام مشاهده کنید:

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان

به گزارش تک‌کرانچ، مدیران این شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - تمام هفته گذشته را مشغول مذاکره با تولیدکنندگان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - محتوای آنلاین بوده‌اند تا آنان را برای ساخت و انتشار ویدیوهای طولانی روی این پلتفرم جدید تشویق کنند.

رقیب اصلی IGTV یوتوب خواهد بود

در همین رابطه به نظر می‌رسد که اینستاگرام خیلی روی استودیوهای تلویزیونی یا ناشران قدیمی و کارکشته حساب باز نکرده بلکه در عوض چشم امید خود را به سلبریتی‌هایی دوخته که از طریق موبایل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - به شهرت رسیده‌اند. در واقع اینستاگرام انتظار دارد که این افراد با تکیه بر ذوق و سلیقه خود و مخاطبین پرشماری که دارند، استانداردهای IGTV را رقم بزنند.

مت ناوارا، مدیر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - سابق شبکه‌های اجتماعی وبسایت The Next Web شب گذشته و پیش از رونمایی رسمی اسکرین شاتی در توییتر منتشر کرد که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - بسیاری از خصوصیات IGTV را فاش ‌می‌کرد. این تصویر را می‌توانید در ادامه ببینید:

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان

همانطور که در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - توضیحات عکس پیداست، ویدیوهای IGTV می‌توانند از 15 ثانیه تا 60 دقیقه باشند و همگی در کادر عمودی بارگذاری می‌شوند. نسبت تصویر در این ویدیوها 9:16 بوده و نهایتا می‌توان فایل‌هایی با حجم 3.6 گیگابایت در این پلتفرم بارگذاری نمود. همچنین اینستاگرام در این بخش از ویدیوهایی با حداکثر رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد.

ویدیوهای IGTV قرار نیست که با نت‌فلیکس یا شبکه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - HBO رقابت کنند، بلکه رقیب اصلی یوتوب خواهد بود. همچنین به گفته تک کرانچ سازندگان محتوا می‌توانند در ویدیوهای IGTV به منابع و وبسایت‌های دیگر هم لینک بدهند و از آن به عنوان ابزاری تبلیغاتی استفاده نمایند. ضمنا به نظر می‌رسد که امکان درآمدزایی مستقیم تولیدکنندگان محتوا از IGTV هم جزو برنامه‌های اینستاگرام باشد که البته جزئیاتی در مورد چگونگی این کار در دسترس نیست.

IGTV از ویدیوهایی با رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد

طبق - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - آخرین آمار، اینستاگرام تا سپتامبر سال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - 2017 پذیرای بیش از 800 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - میلیون کاربر بوده و در حال حاضر و همزمان با رونمایی از IGTV این مقدار به مرز 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده است. برای همین IGTV می‌تواند به پلتفرم خوبی برای دیده شدن و کسب شهرت تولیدکنندگان محتوا تبدیل شود که می‌توانند در آینده از آن درآمدزایی هم داشته باشند.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که رقابت IGTV با یوتوب در ادامه چگونه پیش خواهد رفت. یوتوب در دورانی طراحی شده که هنوز تماشای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - ویدیوهای عمودی در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - تلفن‌های هوشمند فراگیر نشده بود و بخش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - اعظم محتوای آن به صورت افقی برای کاربران به نمایش در‌می‌آمد. بنابراین بازخوردهای کاربران از تماشای ویدیوهای طولانی در حالت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - عمودی می‌تواند موضوع بسیار جالبی باشد.

به‌روزرسانی: در صورت ظاهر نشدن آیکن IGTV در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - بخش اکسپلور، می‌توانید اپلیکیشن مستقل آن را برای iOS و اندروید دریافت کنید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان

IGTV

سازنده: .Instagram, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 140 / 30 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone