🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44388.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

قدرتمند ترین مدل iMac Pro اپل با چه قیمتی به فروش خواهد رسید؟

اپل هفته گذشته قوی ترین کامپیوتر رومیزی خود تا به امروز را به نام iMac Pro معرفی کرد و وعده داد که از ماه دسامبر، مدل پایه آن را با قیمت 4999 دلار به دست ...

اپل هفته گذشته قوی ترین کامپیوتر رومیزی خود تا به امروز را به نام iMac Pro معرفی کرد و وعده داد که از ماه دسامبر، مدل پایه آن را با قیمت 4999 دلار به دست کاربران علاقه مند می رساند. طبیعتاً این مدل پایه از سخت افزار فوق - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - العاده قدرتمندی همچون پردازنده 18 هسته ای، 128 گیگابایت حافظه رَم ECC، چهار ترابایت SSD و کارت گرافیت 16 گیگابایتی بی بهره است و اپل هم هنوز قیمت بالاترین مدل iMac Pro را اعلام نکرده.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

حال وب سایت ZDNet در تحلیلی جالب توجه و بر اساس قیمت و مشخصات سخت افزاری مدل پایه، اختلاف قیمت قطعات در بازار، و رویه قیمت گذاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل در محصولات قبلی، توانسته قیمت قوی ترین iMac Pro را برآورد نماید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

پردازنده اصلی

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اپل مدل دقیق پردازنده 18 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هسته ای زئون در قوی ترین مدل iMac Pro را مشخص نکرده، اما می توان مدل Xeon - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - E5-2697 را در نظر گرفت. مدل پایه این محصول به پردازنده 8 هسته ای 419 دلاری مجهز شده و پردازنده 18 هسته ای فوق هم 2282 دلار قیمت دارد. با این حال طبق رویه قیمت گذاری پیشین اپل در محصولات مختلف، این ارتقاء پردازنده حدود 75 درصد بیشتر از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اختلاف قیمت خود سخت افزار در هزینه نهایی تأثیر دارد و بنابراین می توان حدود 4000 دلار افزایش قیمت را برای آن در نظر گرفت.

حافظه رَم

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

کیت های 32 گیگابایتی و 128 گیگابایتی حافظه رَم از نوع ECC DDR4-2666 در حال حاضر به ترتیب حدود 400 و 1900 دلار قیمت دارند. با این حال سابقه پیشین قیمت گذاری اپل در iMac - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نشان می دهد که ارتقاء رَم در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این محصولات، حدود 80 درصد بیشتر از اختلاف قیمت سخت افزار برای کاربر هزینه در پی دارد. این موضوع، افزایش قیمت 2700 دلاری را بین مدل پایه و قوی ترین مدل iMac Pro به وجود می آورد.

کارت گرافیک

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از آنجا که قیمت محصولات سری Pro Vega هنوز از سوی کمپانی AMD مشخص نشده، وب سایت ZDNet از اختلاف قیمت بین کارت گرافیک انویدیا GTX Titan X با 6 و 12 گیگابایت حافظه گرافیکی استفاده کرده. با احتساب 80 درصد افزایش قیمت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل روی اختلاف هزینه سخت افزاری، انتظار می رود کارت گرافیک Radeon Pro Vega با 16 گیگابایت حافظه گرافیکی HBM2 حدود 2000 دلار به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قیمت محصول اضافه کند.

حافظه SSD

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اپل در مک بوک پرو از SSD های M.2 ساخت سامسونگ استفاده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده و با اتخاذ رویکردی مشابه، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افزایش حافظه داخلی iMac Pro از یک به چهار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ترابایت، هزینه ای حدود 3600 دلار را روی دست کاربر خواهد گذاشت.

مجموع

هزینه ارتقاء قطعات مدل پایه مک پرو به مشخصات سخت افزاری قوی ترین مدل را می توان به صورت زیر جمع بندی کرد:

  • مدل پایه آی مک پرو: 4999 دلار
  • ارتقاء به پردازنده 18 هسته ای: 4000 دلار
  • ارتقاء به 128 گیگابایت رَم: 2700 دلار
  • ارتقاء کارت گرافیک Pro Vega با 16 گیگابایت حافظه گرافیکی: 2000 دلار
  • راتقاء به چهار ترابایت SSD داخلی: - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 3600 دلار

با این حساب، برآورد قیمت نهایی بالاترین مدل iMac Pro معادل 17299 دلار خواهد بود. توجه داشته باشید که این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قیمت کاملاً تخمینی است، ولی باز هم برای یک کامپیوتر دسکتاپ رقم فوق العاده زیادی محسوب می شود. کاربران حرفه ای اکوسیستم اپل که به دنبال یک ورک استیشن همه کاره می گردند را می توان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مخاطب اصلی این دستگاه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفت، اما این قشر هم انتخاب سختی بین iMac Pro - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و مک پروی ماژولاری که طی ماه های آتی توسط اپل معرفی می گردد، پیش رو خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماجان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر آیا میتونم یه سوال بپرسم شهرک شهید بهشتی تبریز آذربایجان شرقی تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در شهرک شهید بهشتی تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone