🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24435.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کروم ۷۷ با قابلیت ارسال تب برای سیستم های دیگر منتشر شد

گوگل امروز کروم ۷۷ را با قابلیت ارسال تب برای دستگاه های مختلف اندرویدی منتشر کرد. این ابزار کاربردی که چندی پیش به صورت تستی در اختیار گروه کوچکی از کاربران قرار داده شد، حالا ...

گوگل امروز کروم ۷۷ را با قابلیت ارسال تب برای دستگاه های مختلف اندرویدی منتشر کرد. این ابزار کاربردی که چندی پیش به صورت تستی در اختیار گروه کوچکی از کاربران قرار داده شد، حالا برای همه عرضه شده و نیاز به بوکمارک کردن تب ها یا آدرس های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - ایمیلی را از بین می برد.

برای استفاده از این قابلیت صرفا کافیست روی دکمه منو در کروم اشاره و به ترتیب گزینه های Share و سپس Send this page را انتخاب نمایید. به این ترتیب میتوانید صفحه مورد نظرتان را برای هر دستگاهی که در آن ساین این کرده اید ارسال نمایید.

به دنبال این کار دستگاه گیرنده اعلانی را نشان خواهد داد که حاوی نام دستگاه اشتراک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - گذارنده و نام صفحه و URL آن خواهد بود.

اضافه شدن این قابلیت به گوگل کروم گرچه خبر خوبی برای کاربران آن است اما فایرفاکس پیشتر قابلیتی مشابه به آن را ارائه کرد که امکان ارسال تب ها را میسر میکند.

دانلودهای ساده تر

این تنها قابلیت جدید اضافه شده به کروم ۷۷ ویژه اندروید نیست و بعد از دریافت این آپدیت صفحه دانلودهای جدیدی که نسبت به قبل ساده سازی شده برایتان گشوده خواهد شد. گوگل همچنین منوی کرکره ای بالا سمت چپ را هم که برای انتخاب انواع مختلف فایل ها شامل عکس، ویدیو، داکیومنت و صفحات مختلف به کار می رفت حذف کرده است.

در مقابل این منو جای خود را به یک ردیف دکمه در بالای صفحه داده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - است که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - انتخاب انواع مختلف فایل ها را ممکن خواهد نمود. این تغییر شاید در نگاه نخست کوچک به نظر برسد اما چندین کلیک در انجام این کار صرفه جویی خواهد کرد و همزمان فیلترها را هم به شکل واضح تری پیش رویتان قرار می دهد.

علاوه بر اینها تغییراتی هم برای توسعه دهندگان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - در کروم ۷۷ اعمال شده و بهبوددهنده هایی برای آن در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از همه این تغییرات میتوانید به این آدرس مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone