🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38203.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چیپست کایرین 670 احتمالاً هوش مصنوعی را به موبایل های میان رده هواوی می آورد

بر اساس گزارش هایی از منابع چینی چیپست کایرین 670 ساخت هواوی قرار است به همراه واحد پردازش های عصبی عرضه شود که قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای موبایل های میان رده ...

بر اساس گزارش هایی از منابع چینی چیپست کایرین 670 ساخت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان - هواوی قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان - است به همراه واحد پردازش های عصبی عرضه شود که قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای موبایل های میان رده بهره مند از این چیپست فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان - می کند.

قابلیت های هوش مصنوعی در چیپست های موبایل امکان بهبود کارکردهای متعدد موبایل ها از جمله عکس برداری و مصرف باتری را فراهم می کند.

گمان می رود این چیپست که احتمالاً توسط کمپانی TSMC و بر مبنای فناوری 12 نانومتری FinFET ساخته می شود، از 6 هسته پردازشی بهره مند باشد؛ 4 هسته کورتکس A53 با مصرف انرژی بهینه و دو هسته قدرتمند تر کورتکس A72 برای محاسبات سنگین تر. همچنین انتظار می رود چیپ پردازشگر گرافیکی Mali G72 MP4 برای آن در نظر گرفته شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان
موبایل میت 10 بهره مند از قابلیت های هوش مصنوعی به لطف چیپست قدرتمند کایرین - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان - 970

انتظار می رود طراحی ماژول واحدهای پردازنده عصبی یا NPU (در واقع همان واحد هوش مصنوعی ) به کار رفته در این چیپست مشابه با نمونه به کار رفته در کایرین 970 باشد؛ چیپستی که پیش از این در موبایل میت 10 هواوی (بررسی دیجیاتو) تعبیه شده بود. البته احتمالاً قابلیت های کارکردی آن نسبت به 970 محدودتر باشد.

گمان می رود هواوی در نهایت قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان - داشته باشد موبایل هایی میان رده از سری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان - آنر را با این چیپست و قابلیت های هوش مصنوعی آن روانه بازار کند. همچنین گزارش شده که نسبت به چیپست میان رده فعلی کایرین 659، که در برخی از موبایل های هواوی تعبیه شده، مدل 670 یک پیشرفت بزرگ در زمینه کارایی نسبت به نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان - قبلی به حساب آید.

هوش مصنوعی اخیراً به بخش مهمی از موبایل های بهره مند از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر جوانرود استان کردستان - این فناوری بدل شده. مدیاتک در چیپست هلیو P60 این قابلیت را ارائه کرده و کوالکام نیز اعلام نموده که علاوه بر چیپست های پرچمدار سری اسنپدراگون 800، چیپست اسنپدراگون 660 نیز از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می رود چیپست 670 در ماه جاری میلادی معرفی شود و موبایل میان رده ای پی 20 لایت نیز با این چیپست روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone