🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19181.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

محبوب‌ترین پست‌های اینستاگرام در سال 2020

۲۰۲۰ جدای از شیوع کرونا به واسطه درگذشت تعدادی از مشهورترین چهره‌های دنیای ورزش خاطرات تلخی برای را بر جای گذاشت. این غم و اندوه در فهرست پرلایک ترین تصاویر اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ نیز ...

۲۰۲۰ جدای از شیوع کرونا به واسطه درگذشت تعدادی از مشهورترین چهره‌های دنیای ورزش خاطرات تلخی - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای را بر جای گذاشت. این غم و اندوه در فهرست پرلایک ترین تصاویر اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ نیز به خوبی مشهود است.

وب‌سایت «بیلبورد» فهرست 10 پست اینستاگرام که - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در سال 2020 بیشترین محبوبیت را در بین کاربران داشتند و بیشترین لایک‌ها را به خود اختصاص دادند، منتشر کرده است. جای تعجب نیست که بیشتر این پست‌ها به افراد مشهور و البته برخی تراژدی‌های سالی که گذشت مربوط می‌شود. به نظر می‌رسد پرلایک‌ترین پست‌های اینستاگرام به - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - غم‌انگیزترین وقایع سال مربوط می‌شود.

تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

محبوب‌ترین پست اینستاگرام در سال 2020 توسط کریستیانو - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رونالدو در تاریخ 25 نوامبر به اشتراک گذاشته شده است که بیش از  19.7 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی آن را لایک کرده‌اند. کریستیانو رونالدو با انتشار عکسی با اسطوره فقید فوتبال، «مارادونا» با دوست قدیمی خود خداحافظی کرده است که مورد تایید - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بسیاری از کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است.

تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

رتبه دوم پرلایک‌ترین - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پست اینستاگرام به مرگ دلخراش «چادویک بوزمن»، هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی مربوط می‌شود که در تاریخ 28 آگوست منتشر شده و بیش از 19.1 میلیون کاربر آن را پسندیده‌اند. مرگ چادویک بازیگر «پلنگ سیاه» در سن 43 سالگی هواداران وی را شوکه کرد و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان خبر فوت وی را در اینستاگرام لایک کردند.

تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

سومین پست محبوب اینستاگرام در سال 2020 نیز به مرگ مارادونا - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مربوط می‌شود. لیونل مسی، بازیکن برجسته بارسلونا در تاریخ 25 نوامبر با انتشار عکسی از خودش در کنار مارادونا،‌ به وی ادای احترام کرد و بیش از  16.4 میلیون کاربر این پست لیونل مسی را لایک کردند.

تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

 

در جایگاه چهارم پست «کایلی جنر» با 16 میلیون لایک قرار دارد - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که تصویری از همسر - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وی با فرزندش را نشان می‌دهد. رتبه پنجم این فهرست نیز مجددا به - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درگذشت «کوبی برایانت» ستاره دنیای بسکتبال‌ در اثر صانحه هوایی مربوط می‌شود.

تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

لبران جیمز با انتشار پستی در تاریخ 27 ژانویه 2020 از مرگ ناگهانی یکی از قهرمانان - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بسکتبال به نام «کوبی برایانت» و دخترش «جیانا» در حادثه هلی‌کوپتر خبر داد و 15.5 میلیون کاربر این پست را لایک کردند.

تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

در رتبه‌های بعدی محبوب‌ترین پست‌های اینستاگرام در سال 2020، تولد «کریستیانو رونالدو» را به همراه خانواده‌اش در قاب تصویر نشان می‌دهد و 14.3 میلیون کاربر با - تعمیرات کولر گازی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - لایک این پست هواداری خود را به وی نشان دادند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone