🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40860.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پلتفرم واقعیت افزوده ARCore گوگل به موبایل های گلکسی می آید

سامسونگ و گوگل اخیراً از همکاری تازه ای برای آوردن بستر ARCore به اسمارت فون های سری گلکسی خبر داده اند که سبب می شود دستاوردهای این دو کمپانی غول تکنولوژی در زمینه واقعیت افزوده، ...

سامسونگ که موفق به فروش موبایل های بیشتری نسبت به هر تولیدکننده دیگری روی کره خاکی می شود، یکی از قدیمی ترین متحدین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گوگل در پیشرفت هرچه بیشتر اندروید بوده و این همکاری، سهم اندروید از بازار واقعیت افزوده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را افزایش می دهد.

ARCore در ماه آگوست اخیر معرفی شد و به نوعی مدل بهبودیافته پروژه تانگو به حساب می آید که از سنسورهای سنجش عمق و دوربین برای تهیه نقشه سه بعدی و تولید اشیای دیجیتالی تعامل پذیر استفاده می کرد. در حالی که پروژه تانگو تا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حد زیادی به سخت افزار وابسته بوده و در موبایل هایی مانند لنوو فب 2 پرو و ذن فون AR ایسوس مورد استفاده قرار گرفته، ARCore رقیبی برای ARKit اپل به حساب می آید و به دنبال آوردن نرم افزارهای واقعیت افزوده به موبایل هایی است که قدرت کمتری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone