🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40871.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

حرکت اسنپ به سوی امنیت

اولین گام‌های موثر در راستای افزایش امنیت و تجربه کاربری مسافران در سامانه «اسنپ» روز گذشته با رونمایی از چندین ویژگی جدید برداشته شد تا یکی از بزرگترین سرویس‌دهندگان ایرانی در مسیر صحیح جلب اعتماد ...

اولین گام‌های موثر در راستای افزایش امنیت و تجربه کاربری مسافران در سامانه «اسنپ» روز گذشته با رونمایی از چندین ویژگی جدید برداشته شد تا یکی از بزرگترین سرویس‌دهندگان ایرانی در مسیر صحیح جلب اعتماد و رضایت کاربران سرعت بیشتری به حرکت خود بدهد.

دیروز در اختتامیه سومین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دوره مسابقات برنامه‌نویسی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - «کدکاپ»، مدیرفنی اسنپ، «حسین مرادقلی» خبر از ارائه ویژگی‌های امنیتی جدید در راستای افزایش امنیت مسافران و رانندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داد. پس از ماجرای تعرض به یک مسافر که در میانه ماه جاری به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شد، این اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گام موثر اسنپ جهت جلوگیری از تکرار این تجربه تلخ است.

«شاهکار»، مدیر عامل اسنپ، در آخرین بیانیه خبری خود عنوان کرده بود که اسنپ در آینده امن‌ترین سرویس هوشمند حمل‌ونقل ایران خواهد شد و حالا قابلیت‌های جدید امنیتی همین سرویس که اکنون در دست توسعه هستند و به گفته مدیر فنی این شرکت، بین ۳ تا ۶ هفته دیگر به کاربران ارائه می‌شوند، به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این شرح هستند.

  • سیستم احراز هویت تصویری رانندگان

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

یکی از مشکلات اصلی این روزهای اسنپ، رانندگانی هستند که با مشخصات واقعی خود در این سامانه کار نمی‌کنند. مدیر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فنی اسنپ در این رابطه گفت که اگر تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - همراه راننده در اختیار شخصی دیگر قرار بگیرد، توانایی قبول - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کردن سفرها را نخواهد داشت.

در واقع راننده نیاز دارد تا پیش از هر بار آنلاین شدن، با استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از راهکار بیومتریک اسنپ از طریق تشخیص چهره شناسایی شود و سپس کار روزانه خود را آغاز کند. از هفته آینده نیز ثبت یک تصویر پرسنلی برای تمام رانندگان جدید اجباری می‌شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بر اساس گفته مرادقلی، تصویر تمام رانندگان جدید و سابق اسنپ یک به یک با مدارک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شناسایی آنها تطبیق داده می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

مدیرفنی اسنپ در رابطه با سیستم بیومتریک تشخیص چهره گفت:

«در سیستم احراز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هویت تصویری اسنپ، چهره هر شخص با جزییاتش همانند اثر انگشت در نظر گرفته شده و مهم‌ترین ابزار احراز هویت است. اسنپ از امکان یکتا بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جزئیات چهره بهره برده و در نسخه جدید برنامه هم‌راهان، آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را -به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - صورت انتخابی- ملزم می‌کند که پیش از هر بار آنلاین شدن یک سلفی از خودشان بگیرند.

این سلفی به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خودکار با تصویر اصلی‌ که از هم‌راه موجود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است تطبیق داده می‌شود. به این ترتیب می‌توان اطمینان حاصل کرد هم‌راهی که سفر اسنپ را انجام می‌دهد دقیقا همان شخصی است که مدارکش را به مسئولان این سامانه تحویل داده است. اسنپ با این راهکار تا حد زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌تواند از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سواستفاده‌های احتمالی پیشگیری کند.»

  • سیستم اعلام وضعیت اضطراری برای راننده

اسنپ باور دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جدا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از مسافران، رانندگان هم نیاز به تامین امنیت دارند و در هنگام سفر، برای آنها یک گزینه SOS در نظر گرفته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است. این سیستم اعلام وضعیت اضطراری در نسخه بعدی اپلیکیشن اسنپ در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت تا در صورت بروز خطر یا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موارد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اضطراری، نیاز به کمک خود را به پشتیبانی اعلام کند.

در صورت اعلام وضعیت اضطراری از سوی راننده، بخش پشتیبانی اسنپ به سرعت اقدامات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - لازم را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای رسیدگی به مشکل او انجام می‌دهد. البته اینطور که پیداست، قرار نیست به زودی چنین قابلیتی در اختیار مسافران قرار بگیرد.

  • پنهان‌سازی شماره تلفن مسافران

اسنپ تحقیقی انجام داده با موضوع اینکه آیا شماره تماس، جز حریم خصوصی افراد است یا خیر. به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مرادقلی، ۹۰ درصد خانم‌هایی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند پاسخ مثبت داده‌اند و حالا اسنپ بالاخره قابلیتی را به نسخه بعدی اپلیکیشن‌اش اضافه می‌کند که کاربر در بخش تنظیمات، می‌تواند شماره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تماس خود را از دید راننده پنهان کند.

اسنپ برای پنهان کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شماره تماس مسافر، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌خواهد دو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ویژگی «پیام‌های نوشتاری درون - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن» و همچنین «تماس امن اسنپ»، را به نسخه بعدی اپلیکیشن خود اضافه کند.

مدیرفنی اسنپ می‌گوید: «استفاده از پیام‌های نوشتاری به جای مکالمه صوتی پیام‌های کوتاهی همچون «شما اسنپ خواستید؟»، «آدرستون کجاست؟»، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - «شما کی می‌رسید اینجا؟»، «امکانش هست لغو کنید؟»، «۵ دقیقه دیگه می‌رسم؟» و ... برای این بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در نظر گرفته شده است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اما تماس امن اسنپی، راهکاری است که مسافر و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - راننده توسط اپلیکیشن اسنپ، قابلیت برقراری تماس از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بستر اینترنت را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با هم پیدا می‌کنند. این پیام صرفاً در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قبل و در زمان انجام سفر امکان‌پذیر است و راننده یا مسافر نمی‌توانند پس از پایان سفر دوباره با هم تماس بگیرند. از سوی دیگر، چنین تماسی طبیعتاً به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دلیل انجام بر بستر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اینترنت، هزینه بسیار کمتری برای طرفین خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داشت.

اسنپ با اضافه کردن قابلیت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارسال پیام متنی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و همچنین تماس صوتی به شکل مستقل، در واقع مشغول اضافه کردن تمام قابلیت‌های یک پیام‌رسان به اپ خود است. مرادقلی خبر می‌دهد که این ویژگی در ماه‌های آینده کامل شده و به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دست کاربران می‌رسد.

  • راهکاری برای کاهش سفرهای تکراری

با این راهکار دو مسافر نزدیک به هم که به مقصد تقریباً یکسانی می‌روند می‌توانند با یک خودرو سفر خود را انجام داده و هزینه شان را کاهش دهند. این روش باعث افزایش درآمد راننده و کاهش ترافیک شهری نیز می‌شود.

در این راهکار که تا دو ماه دیگر عملیاتی می‌شود، مسافرانی که به شکل پیاده کمتر از ۵ دقیقه با هم فاصله داشته باشند می‌توانند از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یک خودرو استفاده کنند. در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - واقع یک اسنپ، با این راهکار دو مسافر را جا‌به‌جا می‌کند و هزینه آن نیز ۳۰ درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارزان‌تر است.

اسنپ با این راهکار به دنبال حذف سفرهای تکراری و همچنین کاهش ۳۰ درصدی ترافیک تهران است. به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مرادقلی، اسنپ تنها در تهران روزانه بیش از نیم میلیون سفر انجام می‌دهد که این تعداد در ماه به بیش از ۱۵ میلیون سفر می‌رسد اما تعداد زیادی از این سفرها تکراری و با فاصله بسیار نزدیک از هم انجام می‌شوند.

مدیر فنی اسنپ در این باره گفت: «هزینه این سرویس تا ۳۰ درصد ارزان‌تر خواهد بود و این به معنای ۳۰ درصد خودروی کمتر، آلودگی کمتر و وقت تلف‌شده کمتر است. از آنجایی که هر کدام از این سفرها، به ازای دو سفر برای راننده در نظر گرفته می‌شود درآمد رانندگان با این راهکار افزایش ۴۰ درصدی خواهد داشت. جامعه هدف این سرویس جدید دانشجوها، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کارمندان و اشخاصی هستند که به صورت روزمره برای رفت و آمد به دانشگاه، مدرسه یا محل کار از اسنپ استفاده می‌کنند که بیش از ۵۵٪ سفرهای اسنپ رو تشکیل می‌دهند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

حسین مرادقلی، در کنار ویژگی‌های امنیتی جدید، آمارهای جالبی در مورد اسنپ داد. وی از چشم‌انداز آینده اسنپ گفت؛ در این چشم‌انداز، کلان‌شهرهایی داریم که برای رفت‌وآمد در آنها استفاده از خودروی شخصی به صرفه نیست و تمام شهروندان در هر جای شهر، دسترسی برابری به حمل و نقل کارآمد دارند. در نتیجه فضاهایی که امروزه برای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پارکینگ‌ها در نظر گرفته شده‌اند می‌توانند کاربری شهری بهتری پیدا کنند.

به گفته مدیر فنی اسنپ، این سامانه اکنون با ۷ میلیون کاربر در سطح ایران و انجام ۷۰۰ هزار سفر روزانه، هفتمین سامانه هوشمند بزرگ حمل و نقل دنیا (بر اساس تعداد سفر روزانه) است. این شرکت هم‌اکنون در ۷ شهر بزرگ ایران به فعالیت مشغول است. این در حالیست که به گفته مرادقلی، اسنپ یک تیم فنی ۵۰ نفره دارد که البته به دنبال بزرگتر کردن آن و تبدیلش به یک تیم ۳۰۰ نفره است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone