🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40869.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

امارات متحده عربی نخستین «وزیر هوش مصنوعی» خود را منصوب کرد

کشور امارات متحده عربی در حاشیه خلیج فارس چند سالی است که پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های مختلف داشته و به تازگی در راستای سیاست های تحول گرایانه، نخستین «وزیر هوش مصنوعی» خود ...

کشور امارات متحده عربی در حاشیه خلیج فارس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - چند سالی است که پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - مختلف داشته و به تازگی در راستای سیاست های تحول گرایانه، نخستین «وزیر هوش مصنوعی» - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - خود را در دولت منصوب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - کرده است.

اقدام مورد بحث پس از انتصاب جالب توجه «وزیر شادی» در زمستان سال 94، تازه ترین تصمیم آینده نگرانه امارات است که توسط «شیخ محمد بن راشد آل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - مکتوم» نخست وزیر امارات و حاکم دبی اتخاذ شده است. وی در توییتی اظهار داشته:

امروز انتصاب وزیر هوش مصنوعی را اعلام می کنیم. موج جهانی بعدی هوش مصنوعی است و ما می خواهیم امارات متحده عربی برای مواجهه با آن آماده باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان
عمر سلطان العلما

عمر سلطان العلما وزیر هوش مصنوعی امارات تنها 27 سال سن دارد

جالب است بدانید که نخست وزیر امارات متحده عربی، «عمر سلطان العلما» 27 ساله را برای تصاحب سِمت جدید انتخاب کرده که پیش از این رئیس دپارتمان «استراتژی های آینده» امارات و عضو کمیته اجرایی اجلاس سران دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - های جهان «WGS» (از سال 2014) بوده است. لازم به اشاره است که اجلاس مذکور هر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - سال در امارات و با هدف تبادل تجربه و نوآوری در زمینه کشورداری بین دولت های مختلف جهان برگزار می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان
ساره امینی

گفتنی است امارات متحده عربی پیرو برنامه ملی 100 ساله خود، خانم «ساره امیری» 30 ساله را که اصلیتی ایرانی دارد و پیش از این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - نقش های مهمی در شورای دانشمندان و همچنین تیم پروژه مریخ امارات داشته، به عنوان «وزیر علوم پیشرفته» خود منصوب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone